Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedFox zei:Dat is inderdaad nog een goed advies, op welke kern temp dan voor de MOINK balls?
Heb hier Maverick ET-732 liggen, dus dat is niet het probleem...
Boldeagle zei:het gedeelte MooH wordt minder, maar het blijft gehandhaafd....toch ?
Dan zijn het geen MOINK balls maar MINK ballsBoldeagle zei:het gedeelte MooH wordt minder, maar het blijft gehandhaafd....toch ?
haha HOINK balls.... Het zal zeker wel eens gedaan zijn.Boldeagle zei:Ok, mag optie 2 wel dan ?, ik zou dan een paar klontjes boter extra door het Rundergehakt draaien.
Overigens met de fraude van tegenwoordig zou het me niet verbazen dat enkele onder ons onbewust H(orse)oink balls gemaakt hebben
@Loekie, je kan beter meer ballen maken dan grotere ballen. Je kan dan ook experimenteren met verschillende soorten glaze.
Ok, ik ga er dan gewoon meer maken. Wat is hier een bijpassend bijgerecht bij?@Loekie, je kan beter meer ballen maken dan grotere ballen. Je kan dan ook experimenteren met verschillende soorten glaze.