Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooi mes!
Ik overweeg ook nog zoiets, maar de Victorinox wordt me nu even te gek $$

Ik denk dat het voor mij deze wordt: https://www.amazon.nl/gp/product/B006LMX1WK/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1

Edit: net besteld 🎉

51a4Sr72HEL._AC_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Staub geëmailleerd gietijzeren ovale pan 31 cm. 5,5 liter. Wat een mooi spul is dat.
20240526_152818.jpg
 
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een Kamado joe classic 3 :D. Mijn vader wil graag leren bbq’en, dus stelde hij voor dat hij mijn Grill Guru zou nemen, en ik een bbq naar keuze uit mocht kiezen. Dat hoef je geen 2x te zeggen !! Nog even @noskos zijn 9 maanden review bekeken en de knoop doorgehakt !Super blij mee. Meteen maar een soapstone aangeschaft.
IMG_0280.jpeg
 
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een Kamado joe classic 3 :D. Mijn vader wil graag leren bbq’en, dus stelde hij voor dat hij mijn Grill Guru zou nemen, en ik een bbq naar keuze uit mocht kiezen. Dat hoef je geen 2x te zeggen !! Nog even @noskos zijn 9 maanden review bekeken en de knoop doorgehakt !Super blij mee. Meteen maar een soapstone aangeschaft.
Bekijk bijlage 65900
Gefeliciteerd! Lijkt me een erg mooie set waar je vast veel plezier van gaat hebben.
 
Geen half werk! En een hele goede deal. Jullie gaan een voedzame tijd tegemoed denk ik zo...
We zien je vader wel verschijnen in het voorstelrondje neem ik aan??

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Geen half werk! En een hele goede deal. Jullie gaan een voedzame tijd tegemoed denk ik zo...
We zien je vader wel verschijnen in het voorstelrondje neem ik aan??

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
Dat is inderdaad wel een goed idee ! Wordt vervolgd :D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een Kamado joe classic 3 :D. Mijn vader wil graag leren bbq’en, dus stelde hij voor dat hij mijn Grill Guru zou nemen, en ik een bbq naar keuze uit mocht kiezen. Dat hoef je geen 2x te zeggen !! Nog even @noskos zijn 9 maanden review bekeken en de knoop doorgehakt !Super blij mee. Meteen maar een soapstone aangeschaft.
Bekijk bijlage 65900
Zozo dat is wel een hele goeie aankoop! Kj3, speksteen, spit en een hoes. Dat wordt genieten kan ik je vertellen

Lieve vader heb jij! 😆
 
😁 Ach, gewoon nieuwsgierig, meten is weten.
Eigenlijk wel, voor 3,25 :rolleyes: en het ding is nog stevig ook.



Best een stoer ding, dikwandig ook?
Van 't weekend maar even de staalborstel op de haakse slijper?
4 mm ,vind de roestkleur ook wel wat hebben.

Staat nu in mijn werkplaats om te lassen en nieuwe houten handvaten te maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan