BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wat een mooi ding, en die digitale thermometer er in geïntegreerd lijkt me heel handig.
Veel plezier en lekkere pizza's gewenst!
 
Daarnet van de wederhelft gekregen … zomaar :giggle:

IMG_5793.jpeg
 
Nog wat extra(s) gekocht

IMG_0979.jpg


Rösle dubbele spiezen (heb ik er al 4 van maar soms net niet genoeg, dus toch maar een 2de set)
Oxo tang (heb er al 1ntje, en veel beter in de hand dan zo een weber, dus daarom een 2de)
Oxo visspaan (zo gemakkelijk om iets groot te flippen, vandaar een 2de)
Oxo kwast
Weber grote grillplaat (heb er al eentje waar dikwijls wel een hapje op gemaakt word ofzo, en dan wil ik die nadien nog gebruiken ... dus nog een 2de)
 
Vandaag mijn Weber Summit S6 ontvangen. Een mooi apparaat naast mijn WMT 57. Enige nadeel is dat ik mijn offset smoker moest opofferen, maar daar is inmiddels al een goed tehuis voor gevonden gelukkig.
5135da7e23b147342b78316d95e856b7.jpg
5e4d5628382b3faf736e2f226e9cd76f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Fantastisch apparaat die S6 zou ook mijn volgende stap zijn. Of toch een BGE

veel plezier er mee!
 
Fantastisch apparaat die S6 zou ook mijn volgende stap zijn. Of toch een BGE

veel plezier er mee!
Ik heb gekozen voor de s6 omdat ik geen vertrouwen heb in keramiek. Ook al staan er genoeg voorbeelden in heel veel tuinen waar het jaren lang goed gaat. En ik heb al lange tijd webers, en dus ook de nodige accessoires om te gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Vandaag mijn Weber Summit S6 ontvangen. Een mooi apparaat naast mijn WMT 57. Enige nadeel is dat ik mijn offset smoker moest opofferen, maar daar is inmiddels al een goed tehuis voor gevonden gelukkig.
5135da7e23b147342b78316d95e856b7.jpg
5e4d5628382b3faf736e2f226e9cd76f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
Nice, pracht combo. Hoop ik ook ooit te verwezenlijken
 
Fantastisch apparaat die S6 zou ook mijn volgende stap zijn. Of toch een BGE

veel plezier er mee!
Op het US forum zie je vaker commentaar dat een keramische wat eerder vieze rook zou krijgen omdat hij zo goed geïsoleerd is. Geen idee, heb er zelf geen ervaringen mee.
Wel qua gril oppervlakte en direct grillen denk ik dat de Weber voordelen heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan