Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Eindelijk mooie kruidenpotjes met verschillende strooi dekseltjes en stickers voor wat erin zit trechter om de potjes te vullen dat nu aan het werk om ze te vullen
5d9887ad4814683d7edf0f91abb8ef4f.jpg
Mooie set waar heb je die gevonden?

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Gisteren naar de Ikea geweest ( A'dam ) voor ziplockzakken en digitale thermometers , de thermometers zijn uitverkocht en wegens leveringsproblemen niet eerder dan ergens volgende maand leverbaar. ( wanneer is onbekend )
Wat ze wel hadden was een vijzel voor € 9.99 die heb ik wel meegenomen.

lAf4z7W.jpg

rLzH3au.jpg

Ik had al een kleine vijzel maar kwam daar regelmatig net even ruimte in tekort, binnenkort eens kijken wat we hiermee kunnen maken.

Die IKEA... zowel de vijzel als de ziplock zakken zijn een goede tip......Dit weekend nog gekeken bij de Xenos alleen een olijfhouten vijzeltje voor > € 20,-.....:sneaky:

Als aanvulling zijn de maten misschien wel interessant, de stamper :

0Hqipua.jpg

en de vijzel zelf

sEKZAw1.jpg

@Pascal waar komt die mop vandaan? lijkt me wel handig om er ook een aan te schaffen..

Komt van Ali vandaan 4 euro zoveel. Als je op mop bbq zoekt krijg je er heel veel.
Even voorzichtig met AliExpress..... alle prijzen zijn nu ex 21% btw en inklaringskosten nu de vrijstelling is vervallen 🤔

Dankje voor de info, ook met wat betreft de 21% btw en inklaringskosten..

Zie nu dat PostNL de tarieven bekend heeft gemaakt 😁

2E8350AD-EA78-4396-896C-F109394B4ABF.jpeg

Geld deze invoer regel ook vanuit Amazon? Producten verzonden binnen de eu? Of zijn deze nieuwe tarieven alleen geldig voor verzendingen buiten de eu?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geld deze invoer regel ook vanuit Amazon? Producten verzonden binnen de eu? Of zijn deze nieuwe tarieven alleen geldig voor verzendingen buiten de eu?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Enkel voor verzendingen van buiten de EU. Wanneer je via Amazon bestelt, kies dan voor amazon.nl of amazon.de, bij bestellingen via amazon.com (US) geven ze duidelijk de verzendkosten/afhandelingskosten en de invoerrechten aan.

Terug
Bovenaan Onderaan