Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vroeg vaderdag cadeau.
Zal dit weekend al ingezet worden voor het bereiden van kip aan het spit.
Bekijk bijlage 23301
Leuke upgrades.Even de Bastard geupgraded met:
- nieuw vilt (infinity gasket)
- LetzQ rotisserie spit
- Bastard Charcoal Basket
- Meater Plus
Klaar voor wat lekkere sessies aan het spit.
Het begon ook met een spit, en daarna kom je tot de conclusie dat die kolenmand en Meater ook wel handig zijn erbij. Allemaal omdat ik te veel YouTube-video’s over rotisserie heb gekeken hahaLeuke upgrades.
Van zo´n spit zal je veel plezier beleven.
En een draadloze thermometer is hierbij ook handig.
Net als die charcoal basket aangezien je die in 2 kan delen zodat je een zone hebt waar je een lekbak kan plaatsen. Ik ga zelf nog een halve drippan aanschaffen voor dit doel.
Echt heel gaaf! En straks vast ook heel vetCustom 6mm RVS grill!!! Heel blij met het eindresultaat![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
![]()
gaaf !Custom 6mm RVS grill!!! Heel blij met het eindresultaat![]()
![]()
Laten tekenen door een maatje en uit laten snijden door IJzersnijden.nl! Die kunnen alles snijden wat je wil. Zag het op een Amerikaanse site langskomen, dus in NL eens wat partijen benaderd.gaaf !
hoe kom je daar aan?
Eerst een mooi gladgestuct muurtje, en daarna smashburgers
We have a winner! (op het muurtje na dan)Eerst een mooi gladgestuct muurtje, en daarna smashburgers![]()
Mooi BBQ gereedschapWe have a winner! (op het muurtje na dan)
Waarom gebruiken ze gereedschap niet gewoon voor het eigenlijke doel.Mooi BBQ gereedschapIk hoorde ook al geruchten dat er muurtjes mee gestuukt worden
hoe verzinnen ze het
![]()
Mag ik vragen waar St. Lowijs style voor staat?Custom 6mm RVS grill!!! Heel blij met het eindresultaat![]()
![]()
Haha...inderdaad, maar hier krijgen mensen St. LOWIJS Style BBQ voorgeschoteldMag ik vragen waar St. Lowijs style voor staat?(misschien jouw achternaam?)
St. Louis style ribs ken ik wel![]()