BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Na dik 2 jaar toch de chroomlaag van mijn rooster.
Na een mailtje naar allesvoorbbq shop.
S'avonds om 20:30 binnen 2 minuten antwoord.
Dat is balen maar we gaan t voor u in orde maken.
Binnen een week een nieuw rooster gekregen en ook nog eens van rvs.
Ik zeg helemaal  toppie
3ffceb55dec5615c0b50ce60e38a9bad.jpg
 
Zo, das goed geregeld ;)
 
Uitstekende service van die zaak, prima.  :) !
 
Tijdje terug eens bij Vuur en Rook langs geweest. De keuze is reuze.
Meteen gebruik gemaakt van de actie van het Solis vacumeerapparaat. Dit werkt echt top. Goede aanschaf geweest.
Meteen nog een paar rubs en ecobrasa meegenomen.  :) 

UiDczR2.jpg
 
Afgelopen Week de laatste hand gelegd aan mijn nieuwe BBQ tafel.  Afgelopen dinsdag
Samen met Erik De Waal van het Luxe Buitenleven de Kamado Joe Classic 2016 er in
geplaatst,

Al met al erg tevreden over de tafel, Deze is volledig van Douglas hout gemaakt. Het bovenblad
is verlijmd vanuit 4 cm dikke planken tot 1 blad van 80 cm breed. Vervolgens met de handschaaf
helemaal gevlakt, geschuurd en afgelakt met 6 a 7 lagen Glitsa parketlak



Nu testen en proberen hoe een Keramische BBQ werkt. Is toch heel wat anders dan een weber OTP57  :p

 
Ronald84 zei:
Afgelopen Week de laatste hand gelegd aan mijn nieuwe BBQ tafel.  Afgelopen dinsdag
Samen met Erik De Waal van het Luxe Buitenleven de Kamado Joe Classic 2016 er in
geplaatst,

Al met al erg tevreden over de tafel, Deze is volledig van Douglas hout gemaakt. Het bovenblad
is verlijmd vanuit 4 cm dikke planken tot 1 blad van 80 cm breed. Vervolgens met de handschaaf
helemaal gevlakt, geschuurd en afgelakt met 6 a 7 lagen Glitsa parketlak



Nu testen en proberen hoe een Keramische BBQ werkt. Is toch heel wat anders dan een weber OTP57  :p

Nice! Daar ga je veel plezier van beleven! :)
 
Nieuwe decals.... Eerst rechts (eitje is de BBQ) , later links (Webertje is de grill)....
14263a5ff5b074b4f7d74639a4a3f40e.jpg
302e1998ffdcd0adee1a4b13b8c788e2.jpg


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NXT-L29 met Tapatalk
49062929801a8ab04b45d75c5ccb457f.jpg

 


Yeah! Gisteren een Kamado Joe Classis gekocht, helemaal blij  :D
 
RvH6511 zei:
Veen zei:


Yeah! Gisteren een Kamado Joe Classis gekocht, helemaal blij  :D
En staat ie al aan, zo nee, gauw vies maken dan. Smerig hoor zo'n schone BBQ.  ;) ;) :D :D

Nee hij is zeker al smerig! Gisteren even de familie voorzien van lekker eten... alleen geen foto's van gemaakt...

Morgen een rib run, pics volgen :)
 
En staat ie al aan, zo nee, gauw vies maken dan. Smerig hoor zo'n schone BBQ.  ;) ;) :D :D
[/quote]

Nee hij is zeker al smerig! Gisteren even de familie voorzien van lekker eten... alleen geen foto's van gemaakt...

Morgen een rib run, pics volgen :)
[/quote]

Goed bezig, maar weet zonder foto's is het niet gebeurd h?.  =)) :))
 
Zo te zien is bij iedereen het vakantiegeld binnen! Veel plezier met de nieuwe toys!

Ik kan helaas ook niet achterblijven dus mijn Weber collectie is uitgebreid met een Minion erbij (WSM 47)

Was een mooie deal bij Fonq, prijs was gunstig inclusief gold smoke generator en rookmot

2bf1ecfa5ebaeb9548a13b29795c777e.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
56690bb8e738dabf1d35900726de35e5.jpg


Inderdaad vakantiegeld ;-). Uitbreiding.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooie speeltjes allemaal
 
Nieuwe gietijzeren rooster met draaibaar grillrooster voor mijn BGE Large, erg blij mee! :D

20170526_180648_zpssldvgacd.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan