BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mijn vrouw heeft net meegenomen...
IMG_20170429_123118_zpshkkxyp8t.jpg


@Noskos: niet boos worden he ;) ik zal volgende week je boek ontvangen.
 
De cheddar jalapeno worstjes via Vuur en Rook. Morgen eens proberen. Zien er zo al heerlijk uit.

Nog tips hoe die te bereiden?


 
Thnx. Het is nog vroeg, maar heb er enorm zin in. Erg benieuwd. Die van vuur en rook staan dik boven de andere aanbieders toch?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
SpiKeY zei:
Congrats met je ei. Zo'n vrouw heb ik ook thuis.  :) Maar de afgelopen tijd na de komst van de kids wat minder. Ik zal haar even laten zien. Misschien krijg ik Smokey Goodness II of Het vuur de baas cadeau.

SpiKeY zei:
Mijn vrouw heeft net meegenomen...

Het is je gelukt  ;)
 
Geen flauw idee of het wat is maar voor die drie euro wilde ik het er wel eens op wagen.
73c824aeab1dcd66e2ffb3ef7ff38bb4.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Hans zei:
Ben je er al achter??? :D
  jah het was niet echt een succes. Hij lekt een beetje.
Kipje staat wel wat stabieler dan op een blik.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
f96544b0525e8a1791104984b6abaedb.jpg


Mallmann on Fire! Heel erg mooi boek met veel inspiratie en mooie foto's. Open vuur staat momenteel nog niet in de planning hier thuis, maar eventueel wel bij de schoonouders. Gekocht naar aanleiding van de Netflix serie Chef's Table!

626f6d327f440b7e8c5a2a815c4a7fbe.jpg


Al even geleden wat spul gehaald bij Makro en Vuur&Rook: veel soorten rookhout en een Cold Smoke Generator.
 
Mooi ding, veel plezier ermee!
 
Kon je de Q niet beter op de bijrijderstoel zetten met de gordel er omheen?
Leuk speeltje!
 
Net een Weber vuurschaal opgehaald voor slechts 2 tientjes alleen de handvaten moeten vervangen worden, zijn de houten handvaten nog ergens leverbaar?

u4p5CCu.jpg
 
JaapAap zei:
Die hebben wij ook. Leuk ding, bij ons zijn de handvaten ook wat geblakerd. Het vuur een keer te heet opgestookt.  :D

Ik ga er enkel briketten op gooien icm dutch oven dan zal het wel meevallen hoop ik.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan