BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Jowi zei:
Voordat je afvoerkosten gaat betalen, ik kom je Kamado wel halen!
Die is helaas al opgehaald tegen geringe vergoeding aan mij ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Blijdenberg zei:
Straf! Ben benieuwd naar meer...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Koningsdag gaan we aan de slag. Heb zalm, ribbels, pulled pork, hele kip, ribeye en rundermuis in huis... lastig kiezen;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
De eerste barbecue opgehaald voor m'n pasgeboren dochter  :D
UhGaBdx.jpg
 
Zie ik daar nu 18+ op de doos staan?
 
avr zei:
Zie ik daar nu 18+ op de doos staan?

Haha inderdaad, dat wordt afwachten tot ze 18 is  :))
Zou niet weten waarom dat erop staat qua onderdelen zijn het 16 stuks, het is wel frans misschien is dat de rede die zijn altijd vreemd ook qua auto's.
 
De laatst tijd heb ik wel mee gelezen op het forum maar niet veel gepost.
Het is altijd mooi om dat nieuwe spul voorbij te zien komen! Dus ik dacht laat ik mijn trots ook maar is "showen" :blush:
Het bbqen is bij mij met een Weber One Touch 47 begonnen. Een prima Q, soms wel wat klein voor PP, 4-5 ribs of een BCC. Het gaat wel maar het is creatief zijn.
Ge?nspireerd door de vele DIY projecten en de HM ben ik begonnen aan een Smoker van LPG tanks (Verslag ook op het forum te vinden). Het idee was deze met de HM te laten werken en meer dan voldoende ruimte te hebben voor Low & Slow. Dit heeft helaas nooit gepresteerd zoals gehoopt.
Na al deze ervaring was er eigenlijk maar 1 Q die aan al mijn wensen voldeed, zuinig, stabiel, kwalitatief, weinig overlast, goed icm met HM. Kortom de BGE, maar DUUR! :-O. Altans wat is duur als je alle eigenschappen bij elkaar op telt.. Voorzichtig was ik vorig jaar dan ook begonnen met het introduceren van het ei bij het thuisfront  :p.

6 januari (Mijn 30e) verjaardag kwam ik niets vermoedend thuis, mijn vrouw stond al bij de deur. Op de oprit stond een pallet, ik had oprecht geen idee wat dit nou weer kon zijn :-/.
Ze was mij voor geweest en had de BGE Large gewoon besteld!

Momenteel staat hij nog op een buiten tafeltje. Ik ben druk bezig materialen te verzamelen om een rijdend meubel te maken. Hier probeer ik nog een verslag van te posten.

Ik heb inmiddels gemiddeld zo'n beetje elk week iets op het ei gemaakt wat een geweldig ding!

Extra accessoires bij besteld:
- Plate setter
- Dome cover
- ConvEggtor
- BB Iron grid



Beauty and the Beast


 
Congrats met je ei. Zo'n vrouw heb ik ook thuis.  :) Maar de afgelopen tijd na de komst van de kids wat minder. Ik zal haar even laten zien. Misschien krijg ik Smokey Goodness II of Het vuur de baas cadeau.
 
Mooie speeltjes!
 
Nice!
 
leuk zelf ook maar even aanschaffen ;)
 
Vanmiddag mijn versie ook opgehaald

51ac10f51acf7dcb73bc4e256d9b0559.jpg


En gesigneerd

9b977729331fc50cc71f1013cccaec8a.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
71bd04e8fdcde519a9c28c035f8dd5a7.jpg


Black Angus Picanha van de Sligro :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Die is lekker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan