Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Roland78 zei:
MarBQ zei:
Good stuff Roland :o
Waar heb jij btw die zak weber chunks vandaan??, ik kan ze nergens meer vinden!! :-[

Heb ze hier in de stad bij de "mazzelshop" vandaan helaas hebben ze alleen hickory en mesquite
Als je ze echt wilt hebben wil ik best wat ophalen en versturen... ;)

Cheers Roland, ik waardeer je aanbod :D ;D

Als ik echt niets kan vinden kom ik er graag op terug!!

Meerdere leden hebben dit handige gasbrandertje al gescoord bij Action volgens mij.....en voor Euro 11,99 kon ik hem ook niet laten liggen  ;)
Refills kosten Euro 1,19 p.st
actionbrander_zps6e0577ca.jpg

en de andere aanwinst is een zeer toegankelijk boek met 150 "eenvoudige" gerechten. Zeer veel foto's, leest makkelijk.
Voor de liefhebbers: ISBN 978 90 5956 431 2
bbqenplancha_zpsa286ec26.jpg

leuke spullen weer Geert

Geert! Die refill flesjes, is dat butaan of zo met een schroefdraad? Ik heb net een onkruidbrander besteld, en daar moeten flesjes in, maar geen idee hoe/waar je die op de kop tikt.
Is er sprake van een standaardmaat? ( clueless, dat moge duidelijk zijn)

Dominique, die refills zijn inderdaad butaan. Inhoud 227 gram.
Er zit een rood beschermkapje op, als je deze verwijderd zie je het ventiel wat in de brander "gelocked" wordt. Zie de foto's.
De refills liggen ook bij Action in "het schap" @ Euro 1,19 en ik zag toen ik mijn "kooktoestel" kocht een geplastificeerde memo aan dat deze bussen zowel voor het kooktoestel als ook voor de onkruidbrander geschikt zijn.
Maar dat is dan wel de onkruidbrander die zij verkopen, ik weet niet welke jij hebt.
Er van uitgaande dat ik je met deze info van dienst te zijn geweest?  ;)

gasrefill1_zpsc38023af.jpg

gasrefill2_zpsd14b5de8.jpg

Mooi ding Domi!! Kan je altijd nog je kolen mee aanjagen!!  :D :) ;D

Mooie brander, ga je hem gebruiken op het ei mee aan te steken of ga je er daadwerkelijk onkruid mee wegbranden?

Nosmo zei:
Mooie brander, ga je hem gebruiken op het ei mee aan te steken of ga je er daadwerkelijk onkruid mee wegbranden?

Nee, ik ga er idd het onkruid mee te lijf, het Ei schiet bijna vanzelf aan, daar heb ik dat echt niet voor nodig. Maar dat rot-onkruid wat tussen mijn tegels zit :( , aaarghhhh!

Ik gebruik die busjes voor mijn gasbrander, steek ik tegenwoordig het ei mee aan. Geen rook en binnen 30 seconden sta ik weer andere dingen te doen :)

enu4y6e8.jpg

Nou ja, hopen dat ze dus de goede draad hebben voor de onkruidbrander, we wachten af. En ik heb nog tot ver in het oude-vrouwen-huis aanmaakblokjes liggen.... :)

O, en Geert, ik wist niet dat ze bij Action ook zo'n onkruidbrander hadden, ben er van de week voor het eerst geweest. Ik vind het een moeilijke winkel. Heel veel, en heel vol, ik kan dat niet zo goed schiften. Dus het was erin en eruit. Ik weet nu al dat ik Zoon voor de gasflesjes ga sturen.....

@Dominique; ik zie dat je het over draad hebt en ook de foto van de onkruidbrander laat volgens mij een schroefdraad zien.
Nu heb ik ook die butaangasbusjes van de Action voor dat gaskomfoortje en deze hebben voor zover ik kan zien geen schroefdraad.  Dus mogelijk heeft de onkruidbrander van de Action een ander bevestigingssysteem, maar ik weet niet of jouw versie zo maar met deze busjes gebruikt kan worden.

Danny, bij Action stond hing een papiertje dat de butaan flesjes voor zowel hun kooktoestellen als ook voor de onkruidbrander compatibel zijn.
Dus inderdaad ff afwachten voor Domi welke aansluiting haar te ontvangen onkruidbrander heeft.

Ik kom er op terug Mannen!

Vandaag verwend op me verjaardag!

Van me schoonmoeder en me vrouw een seargrate gekregen met grote fles sweet baby Ray's!

Daarnaast ook een pizzasteen maar die had ik al meerdere dus die gaat geruild worden voor de wok ofzo.

Daarnaast ook nog het boek Weber's smoke gekregen.. Eerste indruk is goed :)

enaje5u8.jpg

Dat zijn goeie verjaardagscadeaux! En nog gefeliciteerd dan ook :)

Je bent lekker verwend!

Terug
Bovenaan Onderaan