Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ik kon het weer een X niet laten!! ::)
Lekker cheap op Ebay!!

Gotta love Ebay!

Het is niets tastbaars, maar ik ben blij dat Livar - Limburgs Kloostervarken nieuwe sponsor is van SouthernDutchBBQ.com :D

happy happy joy joy!

Big-T zei:
Het is niets tastbaars, maar ik ben blij dat Livar - Limburgs Kloostervarken nieuwe sponsor is van SouthernDutchBBQ.com :D

happy happy joy joy!

Congrats with that matey!! :)

Na een lange zoektocht op marktplaats helaas geen mooie WGA kunnen vinden (althans niet in de buurt).

Uiteindelijk begon het toch te kriebelen dus ben ik ik met een noodgang na het werk naar Coppelmans in Oss gereden. Er stonden er nog slechts 2 op voorraad (1 showroom model). Dus gelijk maar meegenomen.

2013-07-09181349_zps736a21b2.jpg

Weber Family
2013-07-09181321_zps77aaf29c.jpg

Meteen maar ff viesmaken
2013-07-09191233_zpsc9094b50.jpg

Gisteren inmiddels al de 2e sessie gehouden, kip drumsticks + louisianna hot sauce. En dat slechts op 12 kooltjes! Ideaal dus voor het doordeweekse werk aangezien we maar met 2 zijn.

[me=Dix0r]is very happy :D[/me]

daar ga je heel erg veel plezier aan beleven

Mooie spullen allemaal weer.

Overigens het filmpje van crediteuren debiteuren is briljant. Met plezier naar gekeken.

Ik heb wat te lezen in mijn vakantie :-)

image-123.jpg

Aangezien er afgelopen zondag in een recreatiegebied gebarbequed moest worden toch ook maar op zoek gegaan naar een WGA.
(toekijken hoe iemand anders voor 6 volwassenen en 5 kinderen op 1 Cobb staat te BBQ'en vond ik geen goed plan)

Vrijdagavond 3 tuincentra in de buurt van Nieuw-Vennep bezocht maar helaas niets gevonden.
Toen op zaterdag toch maar een belletje gepleegd naar Tuincentrum de Bosrand in Alphen a/d Rijn.
Het resultaat:

Foto-74AS6FLK-D.jpg

Foto-O8MLASTY-D.jpg

Goeie aankopen!

Dix0r zei:
Kijk! Weer een weber erbij, je zult waarschijnlijk net zo blij zijn als ik :)

Ben inderdaad errug blij met deze aankoop  ;D
Hoeft tenminste niet altijd de OTP57 aan voor een lekker stukje vlees  8)

Kleine dingen die de mens blij maken...(zeg ik happy)  ;D

IMGP6508_zpse77d5673.jpg

IMGP6509_zps87a1408a.jpg

Good stuff Roland :o
Waar heb jij btw die zak weber chunks vandaan??, ik kan ze nergens meer vinden!! :-[

Mooie aanwinsten komen er weer voorbij !

MarBQ zei:
Good stuff Roland :o
Waar heb jij btw die zak weber chunks vandaan??, ik kan ze nergens meer vinden!! :-[

Heb ze hier in de stad bij de "mazzelshop" vandaan helaas hebben ze alleen hickory en mesquite
Als je ze echt wilt hebben wil ik best wat ophalen en versturen... ;)

Terug
Bovenaan Onderaan