BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Setje van 3 skillets (6, 8 en 10) van Qvist.

Qvist levert ze geseasoned dus ik kan er direct mee aan de slag!

P1280273_zps07f9e334.jpg
 
is een heel handig setje
 
Zat toevallig net nog op hun site te kijken, maar voor de 15cm versie betaal je bijna nog een pan aan verzendkosten.... Dus dat vond ik wat zonde...

Mooie pannetjes volgens mij :)
 
Mooie set Chris !
 
Ik heb ze ook, fijn en mooi!
 
Pracht setje!!
 
Ivo-tje zei:
Zat toevallig net nog op hun site te kijken, maar voor de 15cm versie betaal je bijna nog een pan aan verzendkosten.... Dus dat vond ik wat zonde...
Dat is dan ook eigenlijk bijna de enige reden waarom ik er 3 heb gekocht ipv ??n :D Voor 10? kan ik in elk geval niet naar zwolle rijden ::)

Alhoewel het verschil tussen die 15 en 25 cm wel groot is hoor, dus ze zullen alle 3 wel gebruikt worden.
 
Leuk om te zien dat Qvist ze al geseasoned verkoopt. Scheelt toch weer wat gedoe.
 
structor zei:
Mooie set Chris, toen ik ze wilde kopen hadden ze de set niet meer. Vind ik tot op de dag van vandaag spijtig ;)

Die set staat er toch gewoon????
 
Na het jaloers kijken naar al die mooie tafels voor het Ei, hebben wij ook maar eens diepte-investering gedaan....2 hardhouten tuintegels. Waaiboomhouten Eiplankjes eraf, deze erop. Afzetruimte bijna dubbel zo groot als het was. En 6 haken, om iets ( of iemand) aan op te hangen.
Niks is hier te gek voor de hobby, je ziet het.... ;)

d4b9e1cef819df1bdcd7b87c2e77039b.jpg
 
Nice!!
 
Hmm, een prima plan Dominique!
(Dat van die tegels als plankje, niet om iemand te verhangen aan de tafels van je BGE ;) )
 
Slimme oplossing
 
Dat heb je mooi gedaan Domi!
 
dat heb je weer lekker bijdehand uitgedacht vind ik zo  :)
 
Graag gedaan Piet! Whoehaaa!
 
Terug
Bovenaan Onderaan