Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nog gefeliciteerd en wat een mooie zonnebloemen!! :P

Zeker makkelijk! Nog even over de sweet baby ray! Die bij de Jan Linders te koop zou zijn. Een vriend van me werkt daar op het hoofdkantoor en heeft navraag gedaan. Jan Linders is de enigste supermarkt in Nederland die SBR verkoopt. Dus dat is positief nieuws dacht ik zo!

@Mr_Nas SBR is wel op meer plekken te kopen (supermarkten). Veel C1000's hebben deze ook. En natuurlijk Kingsalmarkt in Amstelveen.
Niet iedereen heeft een JL in de buurt :)

Mijn aanwinsten na een gezellig BBQ verjaardag:
butcher-boy-qamado-21-inch.jpg

Auplex in de smaak Oranje (18") , kwaliteit is echter mwah. Het scheelt veel geld met een originele maar achteraf toch liever echte BGE willen hebben. Schroeven waarvan philipskop bv niet zijn uitgeboord. Plankjes die net niet lekker passen..irritaties factoren!

vaak is dat ook wel zo, het moet ergens vandaan komen als ze zo goedkoop zijn

Zal wel iets met resolutie te doen hebben Emiel?  ;)

Leuk oranje verjaardags kado

Frits zei:
Intratuin heeft soms ook SBR staan

Maar die zijn 2 euro duurder per fles. Jan Linders heeft ze nu standaard in het assortiment voor 2,99

Het is dat ik met me verjaardag al een grote fles had gekregen.. Want anders..

Maar ik had een pizza steen van me schoonmoeder gekregen, maar aangezien ik die al twee heb.. Geruild tegen een plancha
yvu3yzy9.jpg

En ook gelijk maar een nieuwe hoes meegenomen voor me weber 57 zodat me UDS de oude hoes mag dragen :)

hame6uju.jpg

Hoe is het boek best ribs ever? Ben ik heel benieuwd na!

Zo'n oranje wil ik ook wel, blijft een mooie kleur, helemaal voor de voetbal BBQ's zomer 2014! Lijkt me dezelfde chinees als die ik heb - maar dan in andere kleur en de punten die je noemt heb ik bij mij geen last van. Ik miste bv. wel veertje in margrietschijf, die blijft niet staan als ik deksel open doe maar heb dat met beetje pielen met wat veertjes van een dhz winkel op kunnen lossen. Prijsverschil moet idd ergens vandaan komen, BGE is toch wel iets beter afgewerkt heb ik zelf kunnen constateren maar ik heb al meer dan 6 maanden enorm veel plezier aan deze BBQ beleefd.

Vandaag even met Dennis naar Vuur en Rook geweest, altijd gezellig.
5 zakken Dammers houtskool en wat rubs en saus. Hoe die zakken eruit zien, moet je zelf maar verzinnen ;)

null.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan