Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Het is een schatje. En ja, dat Ei ook ;)
 
dat is een mooie
 
Mooi zo'n eitje. Leuk voor op de camping
 
Mooie "kleine" aanwinst
 
nice! :)
 
wat spullen voor de RookQ
bbq9.jpg


Wat spullen van www.vuurenrook.nl
bbq11.jpg



Meer info : http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=3652.0
 
Gisteren nog juist even tijd om bij Wal Mart in de buurt van Boston wat inkopen te doen.
Er waren bijna geen dry rubs te vinden, maar ik liep wel aan tegen de bekende Sweet Baby Rays sauce.
Zeer scherp geprijsd aldaar: $ 2,18 per grote flacon 1,2 liter (ca Euro 1,70) . Kon het niet laten er toch een paar mee te nemen.
Ook een 510ml versie van de "Cola-variant", zo maar om eens te proberen.
De SPAM blikjes vroegen ook om aandacht, dus 4 stuks in de tas....en last but not least een setje spoon measures en een setje cup measures.
Mooi RVS met special soft grip kunststof greepjes, afwasmachine proof.
De TSA (Transportation Security Administration) op het vliegveld van Boston heeft ook nog even een inspectie uitgevoerd achter de schermen, het "bewijs" daarvan is het meldingsformulier dat ik zojuist in de koffer vond toen ik thuis ging uitpakken.

boodschappen uit de US
WallmartinkoopBBQ_zps29b12060.jpg


your bag was selected among those for physical inspection....
inspectieUSA_zpse346dc9c.jpg
 
Leuk Geert, de drang om dingen te kopen is heel herkenbaar :) ook in mijn koffer zat zo'n formuliertje, mijn samenzweringstheorie is dat de USA de barbecue scene willen controleren (en domineren) :P
 
Mooie aankopen. Dry rubs zijn niet vaak te vinden in de supermarkt :(
 
Waar dan wel Frits? Een van mijn dochters is sinds gisteren in New York, dan vraag ik haar om nog even te kijken.... ;)
 
Ik vond ze bij een kookwinkel. En op de flea market staan ze ook.
 
Als je weet waar je logeert kun je van te voren bestellen bij de Kansas City BBQ Store. Die hebben een mega collectie. Butt Rub kwamen wij bij Wally World (de Wallmart) tegen. Verder McCormick en Weber rubs. Van wie hoorde ik trouwens dat Weber ging stoppen met zijn rubs?!?
 
noskos zei:
Als je weet waar je logeert kun je van te voren bestellen bij de Kansas City BBQ Store. Die hebben een mega collectie. Butt Rub kwamen wij bij Wally World (de Wallmart) tegen. Verder McCormick en Weber rubs. Van wie hoorde ik trouwens dat Weber ging stoppen met zijn rubs?!?
Ik heb in WalMart de McCormick wel zien staan in kleine potjes, Butt Rub kon ik niet vinden. Weber rubs stonden er ook, die potjes waren nog kleiner.
Blues Hog Tenesse Red Sauce (de scherpe) was er ook, de "normale" niet.
De tip van Kansas City BBQ Store zal ik ter harte nemen.  ;)
En verder nog bedankt voor de kill plug, envelop binnen  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan