Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Inmiddels heb ik de lepel en cup maten uitgepakt en nog even een wat duidelijkere foto gemaakt.
De aanduidingen (in kleur) zijn geen stickers maar is een opdruk die vlgs OXO "dishwasher safe" is.
En ze zijn gemakkelijk "snapp on and off" van de ring.
Voor in totaal $23,- een mooi setje...

oxo_zps01aaf664.jpg
 
heel mooi setje ja
 
Heel mooi setje, stuk mooier dan die dillekamille in hun assortiment heeft!
 
Mijn vrouw is jaloers :( :(. Die had die ook wel willen hebben. "Ik heb van die stomme rode van de AH".
 
Bert zei:
Mijn vrouw is jaloers :( :(. Die had die ook wel willen hebben. "Ik heb van die stomme rode van de AH".
Ik wil ze bij mijn volgende USA trip wel meebrengen... ;)
 
Ben benieuwd naar de cola Q saus Geert!

Ik moet binnenkort de voorraad SBR weer gaan aanvullen en de cola Q lijkt me ook wel wat.
 
Ik zal mijn ervaring met je delen Piet.
Vanavond heb ik even een "likje" geproefd zo uit de flacon, maar kreeg daar nog niet het "wow, dat zocht ik" gevoel bij.
Ik miste  persoonlijk de wat rookachtige smaak van de regular SBR en vond de Cola-Q wat scherp.
Maar zoals gezegd, dit was  alleen "op de tong" en nog niet op een stuk vlees...
Wordt vervolgd!
En voor $1,88 per flacon van 510 ml is er zero risk. Als ik zelf in mei niet opnieuw nog in Boston of Cincinnati ben brengt een collega het mee op 11 juni.
We houden wel ff contact erover..
 
RedFox zei:
Bert zei:
Mijn vrouw is jaloers :( :(. Die had die ook wel willen hebben. "Ik heb van die stomme rode van de AH".
Ik wil ze bij mijn volgende USA trip wel meebrengen... ;)

Ik kom ze zo bij je halen hoor!!!! :P
 
RedFox zei:
Ik wil ze bij mijn volgende USA trip wel meebrengen... ;)

Zal ze leuk vinden. Kom ik ze persoonlijk bij je ophalen.
 
We have a deal  Bert  ;)
 
Ik ben niet zo gelukkig dat ik "even" naar de US of A mag springen ;)
Maar mooi spul gevonden.

Ik doe het dan maar via mailorder, China en online USwinkel..

From China :



Een IR thermometer, point en click om de 'oppervlakte' temp af te lezen.
voor een euro of 7 geen slechte deal, mooi klein en handzaam, in tegenstelling tot de populaire "pistool" vormen.

Van de US-winkel :



Sweet Relish, en Mississippi bbq sauzen, Spicy, Apple en regular.
 
ziet er weer goed uit
 
Je kunt er weer even tegen aan  ;)
 
Tijdens on weekje Duitsland een beetje rondgeschopt en toen ben ik deze tegen gekomen. Omdat wij in de houtoven nogal wat moeten draaien zijn bierblikjes te wankel. Deze hebben een hendel waarmee je kunt draaien. Dus vanavond even uit proberen.
d86303da2ac70bab8b3609e103b3aa3e_zpse5a207d4.jpg
 
Mw. BBQ68 zei:
Tijdens on weekje Duitsland een beetje rondgeschopt en toen ben ik deze tegen gekomen. Omdat wij in de houtoven nogal wat moeten draaien zijn bierblikjes te wankel. Deze hebben een hendel waarmee je kunt draaien. Dus vanavond even uit proberen.
d86303da2ac70bab8b3609e103b3aa3e_zpse5a207d4.jpg


Die zijn handig ....
Maar kan je deze in de oven nu wel makkelijker draaien dan, zit dat 'hengsel' los ?
RedFox zei:
Je kunt er weer even tegen aan  ;)

Ja, samen met collega besteld, hij had een halve webshop aan sauzen en cookie-materiaal besteld.
Dus nu waren er ook geen verzendkosten ( scheelde weer een volle fles saus ;) )

Binnenkort eens naar Wilrijk, Antwerpen.
de USwinkel daar gaan bezichtingen ... Als mijn spaarpotje het weer toelaat ..
 
Ja het hengsel zit los en er zitten enkele sleuven onder het "blikje".
 
Terug
Bovenaan Onderaan