Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

35 eurie ? dat is een prima deal en tevens een prima Q al zeg ik zelf. Succes en veel plezier ermee

Mooie deal!!!

Nu nog een gietijzer rooster, wie kan mij die leveren? :-)

Niet dat ik in een "ruige" buurt woon,
Niet dat ik mijn medemens niet vertouw,
Maar ik slaap gewoon lekerder!! ;D

Greetz Marco

Slim, snap je wel want met die wieltjes onder je bbq's rijden ze zo voor een paar honderd eurie van je plaats af  :(

Koopje mijn inziens:

image-24.jpg

Groente schaaltje gok ik ?

Einde van het seizoen zijn ze altijd 50% korting bij mijn appie. Maar voor de volle prijs is het ook nog steeds erg goedkoop :)

Idd, maar ik wil er vanavond krieltjes mee bereiden. Hoe kan ik dat het beste doen of mag ik deze vraag hier niet stellen?

Boldeagle zei:
Groente schaaltje gok ik ?

aardappels zijn altijd lastig, ik zou ze een klein beetje insmeren met olijfolie en dan indirect erop, kan best wel een poosje duren voor ze gaar zijn. Aardappels duren altijd lang op de bbq.

succes er mee  :)

Dank voor je reactie Leo. Ik heb de krieltjes 10min gekookt, daarna in koud water zodat ze niet dor kunnen garen. Door de gesmolten kruidenboter geroerd en dan probeer ik ze zo op direct vuur aan te bakken. We zullen zien  :D

Leo zei:
aardappels zijn altijd lastig, ik zou ze een klein beetje insmeren met olijfolie en dan indirect erop, kan best wel een poosje duren voor ze gaar zijn. Aardappels duren altijd lang op de bbq.

succes er mee  :)

Leo zei:
Aardappels duren altijd lang op de bbq.
Daarom gebruik ik voor mijn Maverick probe altijd een kleine aardappel i.p.v. het metalen klemmetje om de temp op het rooster te meten  ;)

Boldeagle zei:
Slim, snap je wel want met die wieltjes onder je bbq's rijden ze zo voor een paar honderd eurie van je plaats af  :(
Als ze echt gepikt willen worden is een staalkabeltje ook zo doorgeknipt wellicht.... :(

RedFox zei:
Boldeagle zei:
Als ze echt gepikt willen worden is een staalkabeltje ook zo doorgeknipt wellicht.... :(

Maar voor de gelegenheidsdief die niets speciaals op het oog had is dit doorgaans een afdoende beveiliging, omdat hij er moeite voor moet doen en het hem vaak teveel tijd kost om de spullenboel mee te nemen. Een dief wil meestal niet opvallen. Het is net als een raam in je huis. Meestal zit er niet meer dan een een stuk (dubbel)glas tussen de buitenwereld en het dierbare bezit. Het glas is op zichzelf totaal ongeschikt om dieven tegen te houden, want hoe moeilijk is het om een ruit in te kinkelen? En toch is dat eenvoudige ruitje in de meeste gevallen genoeg als barri?re om het gespuis buiten te houden.

Dus: goeie zet, die kabel. Biedt geen 100% veiligheid, maar een kabel is altijd beter dan geen kabel

Pakketje ontvangen van Vuur en Rook, had 4 rubs besteld en kreeg een extraatje (altijd leuk)

kan je weer even vooruit  :)

Ziezo, jij kunt weer eventjes vooruit met 4 rubs!  ;)

Leuke winkel Vuur en Rook, ben er vorige week geweest. Je koopklieren draaien daar overuren. " gelukkig" kun je daar niet pinnen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan