Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Perfect voor de houtoven!!!!
 
Kwam vandaag thuis stond er een kadootje op tafel..... mn schatje was bij de Action geweest en zag daar in de aanbieding deze staan. ?8,99. Voor de navulbussen per stuk ?0,99....

Prima kadootje, ready voor satesaus  8)

 
Makkelijk ding en dat voor die prijs.
Danny had er ook 1 bij op de meating vond het toen ook al een goed ding
 
Boldeagle zei:
Makkelijk ding en dat voor die prijs.
Danny had er ook 1 bij op de meating vond het toen ook al een goed ding

Haha dat zei ik ook op de terugweg van de meating tegen mn vrouw... heeft ze gellukig goed onthouden!
 
Is idd perfect om sauzen op te maken of warm te houden.
Zo neemt de pan tenminste geen kostbare ruimte in beslag op het rooster van de Q  :)
 
Dat is een geweldig apparaat, om je briketten starter op te zetten Boel.  ;)
(daar gebruiken wij hem voor in ons team)

Mac
 
ff snel offtopic, hoelang doe je met zo'n bus gas ?
 
Boel0037 zei:
Kwam vandaag thuis stond er een kadootje op tafel..... mn schatje was bij de Action geweest en zag daar in de aanbieding deze staan. ?8,99. Voor de navulbussen per stuk ?0,99....

Prima kadootje, ready voor satesaus  8)


Zo net ook maar ff gehaald ziet er verdomd handig uit!
Hoelang gaan die flessen mee?
heb er nu maar 6 bij gehaald alleen ben bang dat ik daar zo door heen ben....
Misschien nog maar ff 6 halen :D
 
Das een goed idee om de starter er boven te zetten!

Ik ben ook benieuwd hoe lang die fles meegaat heb er vandaag ook 3 bijgehaald.

 
Mijn marktplaats cadeautje zojuist in elkaar gezet. Maagdelijk schoon. Daar moet snel iets aan gebeuren...-:)

null-8.jpg
 
Succes met deze kleine reus!  ;)
 
structor zei:
Ik zag dat geert gepost had in dit topic en dacht even het zal toch niet (iets met pizza en weber) ;)

Mooie aankoop Edwin!

Ik lig in een deuk hier!  :D  (je opmerking is wel voor de goede verstaander en de oplettende lezer...)
 
Gister bij de makro een lading tapasprikkers meegenomen in diverse maten.
Verder vooral spullen voor een feest van schoonouders waar ik achter de Q mag staan.
Veel bordjes, bekers, bestek en andere disposables dus, afwassen hebben we geen zin in ;)
 
oeps.....ik krijg zojuist een foto binnen van een van mijn dochters die momenteel in New York is en daar voor vadertje RedFox een cadeautje heeft gekocht (cups incl. afstrijker).
dus toch een nieuwe aanwinst onderweg (toevallig een setje RVS cup measures vorige week zelf uit de VS meegebracht).

cups_zps28a3f678.jpg
 
Altijd handig.........toch  :P
 
Dat is een handig setje!
 
Ik wilde reageren met: "Flinke cups heeft je dochter", maar dat doe ik maar niet.... ;)
 
Erg leuke thread is dit! Af en toe wel een beetje misselijk makend, van de jaloezie ;) Maar daar naast ook erg goede tips. Ik zal binnen kort ook even wat plaatjes maken van mij nieuwe aanwinsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan