Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Zie dat hij bij de NL Weber shop € 20,- goedkoper is.
€69 ipv € 89

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Het is weer einde seizoen dus nog even bij het tuincentrum geweest voor aanbiedingen. De oude is nog niet stuk maar red het voorjaar ook niet. 😬

20240923_203011.jpg
 
Gisteravond om 20.30 aangestoken, en vanochtend om 6.45 hield hij er net mee op, dus zeg maar ruim 10 uur (y)
Ik heb deze pallets gebruikt: https://www.pure-vlam.nl/product/14145357/premium-apple-blend-pellets-12-7kg-afhaalprijs

Aansteken ging probleemloos. Ongeveer 20 seconden de gasbrander erop gehad, toen de vlam een minuutje door laten branden, en daarna "uitgeblazen". Hij bleef de hele nacht mooi doorgloeien en het vuur is ook niet overgeslagen naar de andere banen. Wel heb ik voor de zekerheid de pallets vooraf goed gedroogd in de oven.

Kortom, alles paletti 🎉

Wat voor pallets? Europallets?

(sorry, ik kon het niet laten, "pallet" is echt iets anders dan "pellet" hoewel je het allebei kan opstoken, maar de pallets doe je maar beter in de allesbrander)
 
Wat voor pallets? Europallets?

(sorry, ik kon het niet laten, "pallet" is echt iets anders dan "pellet" hoewel je het allebei kan opstoken, maar de pallets doe je maar beter in de allesbrander)
Spelvaudje 😅

Ik heb trouwens regelmatig pallets, de beste bewaar ik, de minste gaan in de vuurschaal.
Vrouwlief is dol op fikkie stoken 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan