Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

94f7a8d0a53a60cee8fa1aaaa0cc8403.jpg

Niet allemaal voor de BBQ maar zeker aanverwant.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

IMG_0691.jpeg

Ik had nog de kleine thermometer (5 cm) op mijn Large. Aanvankelijk vond ik de prijs voor de grotere aan de (veel te) hoge kant. Maar ja, toen zag ik deze....
Inmiddels besteld en ik begrijp dat er maar 150 in Nederland beschikbaar komen en dat het nog een paar weken wachten is.

Ff wat nieuwe pannetjes seasonen. + herstel van 1 pannetje dat i de kerstperiode mishandeld is.

IMG_8384.jpg

Nieuw leeswerk.
Van de kinderen en aanhang, en een collega die ik voorbereid heb voor IKT LIII nieuwe boeken gekregen.
Denk dat het weer wat drukkker aan de tafel gaat worden. 😉
IMG_8385.jpg

Bekijk bijlage 73102
Ik had nog de kleine thermometer (5 cm) op mijn Large. Aanvankelijk vond ik de prijs voor de grotere aan de (veel te) hoge kant. Maar ja, toen zag ik deze....
Inmiddels besteld en ik begrijp dat er maar 150 in Nederland beschikbaar komen en dat het nog een paar weken wachten is.
Gaaf kerel.
Ik ben benieuwd of je aan de verpakking kan zien wie de fabrikant is. @noskos had met z'n nieuwe een nieuwe fabrikant voor de thermometer. Vroeger was het tell tru..

Ik heb mijn grote (voor die minimax) op marktplaats gescoord toen.

Die 1974 verwijzingen.. Poah. 😮‍💨👌

Gaaf kerel.
Ik ben benieuwd of je aan de verpakking kan zien wie de fabrikant is. @noskos had met z'n nieuwe een nieuwe fabrikant voor de thermometer. Vroeger was het tell tru..

Ja, ik kan tot nu toe niets vinden over de fabrikant. Ik had inderdaad ook dat draadje van @noskos over de nieuwe thermometer gelezen.
Voor nu is de levering uitgesteld naar week 8-9. Komt eigenlijjk wel mooi uit, het is de week dat we 12,5 jaar getrouwd zijn.
Ben benieuwd wat mn vrouw van dit cadeau gaat vinden.....:D:ROFLMAO:

De thermometer staat voor jou warme gevoelens
Mooi cadeau. Heel symbolisch en attent.
De laatste keer dat ik zo'n cadeau kreeg moest mijn vrouw er zelf een traantje om laten.......
Meer relatie advies ? Stuur een pm.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Gaaf kerel.

Je oog voor details.. Ik snap dat en kan dat enorm waarderen 👌👍

Dat ding is inderdaad om je houtskool in te doen en dan in de WGA

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vriend van me had hem in zijn asopvang gelaten van zijn nieuwe mastertouch... dat is geen goed idee. is inderdaad om kolen te scheppen, maar niet het meest handige ding daarvoor...

vriend van me had hem in zijn asopvang gelaten van zijn nieuwe mastertouch... dat is geen goed idee. is inderdaad om kolen te scheppen, maar niet het meest handige ding daarvoor...
zal er vast heel kunstig uitgekome zijn uit die mastertouch 😂

We kunnen weer!
10.5kg procureur
4kg (4 strengen) dikbevleesde spareribs
6,4kg worst wat grillworst word 😁

De eerste 3 worsten zitten al in een badje van 80 graden.
Vanavond 2 grillworsten a 1kg per stuk voor de schoonouders.
Die moeten vanavond nog effe worden afgefikt op de Q.

Morge nog 1tje afgrille voor op te snacke.

#nualzinin 😁

20250207_142326.jpg

Edit# de eerste twee kilo zijn alweer naar mijn schoonouders 😁
20250207_204236.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had nog twee cadeaubonnen + verjaardags-geld liggen om te besteden bij Beef Exclusief. Heb een essential rack en een pizzasteen gekocht. Er blij mee!

Met het wisselen van indirect naar direct of van RVS naar gietijzer heb ik geen goeie plek voor de hete roosters / hitteschilden. Dit is een ideale oplossing. Zij tafeltjes gebruik ik toch niet omdat ik een klein meubel heb staan.

Ook gelijk twee messen laten slijpen dus zit voorlopig weer goed. Maar snel eens uitproberen.

IMG_7831.jpeg

IMG_7834.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan