Oke, dat ging sneller dan verwachtMooi! Feli met de aankoop!
Die zou ik hier ook nog wel ooit willen
Een Fe-90 en een Ft-18 besteld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, dat ging sneller dan verwachtMooi! Feli met de aankoop!
Die zou ik hier ook nog wel ooit willen
Je bent er vroeg bij! Daar ga je heel veel plezier van hebben en lekkers mee bereiden
Staat al wat jaartjes bij me favoriete maar hij is er nu echt. Ben erg benieuwd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bent er vroeg bij! Daar ga je heel veel plezier van hebben en lekkers mee bereiden
Haha! Ik denk niet dat ze aan verzenden doen
Haha! Ben je zo dichtbij kerel?Wil het wel afhalen
Low en slow op de 57 GBS
Haha! Ben je zo dichtbij kerel?
Vanochtend een fred stone voor de Bastard gekocht… voor de pizza’s en brood straks. Tot nu toe alleen met een dunne pizzasteen van weber gewerkt, wat resulteerde in een veel te hete steen na twee pizza’s. Vaak té knapperige randen en een sompig midden. Dat zou verleden tijd moeten zijn met een fredstone. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen…. Bekijk bijlage 26783
Mooi rood is niet lelijk. leuk die sponsors?Degenen die me op Instagram volgen hadden hem al langs zien komen, mijn laatste aanwinst is de KJ Classiv 3. Hij staat al even in de tuin, maar ik moet hem nog steeds aansteken
Bekijk bijlage 26784
Niks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.Mooi rood is niet lelijk. leuk die sponsors?
En terecht. Elk zijn kleur en smaak! *doet z’n Urban Large een aaitje geven*Niks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.
Niks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.
Vindt t daarom extra interessant waarom een kamado van dit kaliber naast een weber summit charcoal? Of meer voor de hobby in het kader van weer eens wat andersNiks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.
Ik ben heel benieuwd hoe je de sloroller ervaart t.o.v. normale plate setter. Fijn om ook een keer een niet gesponserde meningen te krijgenDegenen die me op Instagram volgen hadden hem al langs zien komen, mijn laatste aanwinst is de KJ Classic 3. Hij staat al even in de tuin, maar ik moet hem nog steeds aansteken
Bekijk bijlage 26784