Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bram zei:Gister even bij een BBQ zaak in Rozendaal langs geweest. Mooie zaak. Even met mn broer naar wat spitjes wezen kijken. En natuurlijk kan ik niet met legen handen naar huis.
Een leuk bakje om as op te vangen. Kijken of het opruimen van aa nu makkelijker gaat.
Verder nog wat zakken houtskool en een setje BGE lekbakjes.
Poe he, mooi set is dat zeg, is net weer een tandje hoger kwa kwaliteit? Ik ben heel benieuwd , nu het slijpen nog onder de knie krijgen. Eerst even oefenen met een oud mesEwald zei:Niks mis mee met Eden messen, goede kwaliteit voor een goede prijs, heb er zelf ook 2 messen van (ook Damast) naast mijn Wusthof classic Ikon set.
Knives & Tools is overigens een topper!
TraegerTinus zei:Poe he, mooi set is dat zeg, is net weer een tandje hoger kwa kwaliteit? Ik ben heel benieuwd , nu het slijpen nog onder de knie krijgen. Eerst even oefenen met een oud mesEwald zei:Niks mis mee met Eden messen, goede kwaliteit voor een goede prijs, heb er zelf ook 2 messen van (ook Damast) naast mijn Wusthof classic Ikon set.
Knives & Tools is overigens een topper!
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Bram zei:Mooi man. Ik ga ook eens uitkijken naar dat boek. Indonesisch eten is zo lekker. Top
Hey, die heb ik ook sinds eergisterenArjen zei:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zekers, ik heb hem ook! helaas nog niet geprobeerdroykosmeijer zei:Wat een schatje is het niet!?