Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ewald zei:Lang gezocht naar een elektrische messenslijper die voldoet aan mijn eisen.
Niet te omslachtig en snel scherpe messen.
Via Knives&Tools terechtgekomen bij het Amerikaanse merk Work Sharp, zij maken al jaren slijpgereedschap voor bijlen, beitels, boren en jachtmessen.
sinds een paar jaar hebben zij zich ook op de keukenmessen gestort met de work sharp Culinary model E5 als hun parade paardje.
Erg blij mee!
Ik ben dus ik ben niet de enige die denkt dat het de mannen juwelier isRidevi71 zei:Mooi spul Ewald.
Is het bij dit ene gebleven? Knives and tools maakt nogal hebberig.....
Ewald zei:Ik ben dus ik ben niet de enige die denkt dat het de mannen juwelier isRidevi71 zei:Mooi spul Ewald.
Is het bij dit ene gebleven? Knives and tools maakt nogal hebberig.....
Geweldige website met super service!
Die Workshop Culinary E5 is een bijzonder mooie tool die ik zou kunnen inzetten voor mijn set Global messen, mits met de 15 graden adapter erbij.Ewald zei:Oops, volgens mijn meisje moet ik gender neuraal zijn en zeggen: Juwelier voor iedereen
Ben heel benieuwd hoe deze bevalt, hier nog alles met de hand slijpen. Elektrisch is wel zo handig en snel. Ben benieuwd.Ewald zei:TheJoster zei:Nice! Kan die ook verschillende hoeken slijpen? (Bv een kant plat en andere 120 graden)
Ja en Nee, daar zou je de Ken Onion edition van Work Sharp voor moeten hebben.
De standaard slijphoek voor de E5 is 17 graden, en je kan er ook scharen mee slijpen.
Met de uitbreidingsset heb je de mogelijkheid om ook 15 graden (Oosterse messen) en 20 graden (klassiek Europese messen)
alsmede broodmessen te slijpen.
Lekker hoor.. helaas kon ik de functie om een klein filmpje je uploaden niet vinden.Smokeye zei:He ja j?h, wrijf het maar in dat jij wel een spit hebt
Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
noskos zei:Stond al een tijdje in de voortuin van de overbuurman. Hij had een gasbarbecue gekregen. Mocht hem zo hebben.