Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
picosuma zei:Porkert 8 van marktplaats ?30,- voor onder de kerstboom
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Eindelijknielss055 zei:
De Weber staat er nu een klein maandje.
Gister me goed uitgeleefd, Kamado Joe classic II.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hans zei:picosuma zei:Porkert 8 van marktplaats ?30,- voor onder de kerstboom
Nog even in een mooi kerst papiertje pakken dan
picosuma zei:Hans zei:picosuma zei:Porkert 8 van marktplaats ?30,- voor onder de kerstboom
Nog even in een mooi kerst papiertje pakken dan
Doet mijn vrouw wel ze doet NOOITTTT aan kado's met kerst maar zoals gewoonlijk ligt het weer vol bij de kerstboom
Dat denk ik ook met 2e kerstdag gaan de eerste kippetjes erop.SilverFox zei:Krijg spontaan zin om het spit er weer eens bij te pakken. Ga je veel plezier van hebben!
Foxtrot86 zei:Dat denk ik ook met 2e kerstdag gaan de eerste kippetjes erop.SilverFox zei:Krijg spontaan zin om het spit er weer eens bij te pakken. Ga je veel plezier van hebben!
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Smokeye zei:Oei mooi spit heb je, ben ook al een tijdje op zoek vooral ivm beperkt budget op Marktplaats. Maar tot zover nog niets gevonden wat ik wil.
Ik vind het trouwens een leuk forum hier, mijn vrouw wat minder want ik krijg iets teveel inspiratie , krijg veel inspiratie om meer te doen met mijn bbq en rookton.
Nice! Kan die ook verschillende hoeken slijpen? (Bv een kant plat en andere 120 graden)Ewald zei:Lang gezocht naar een elektrische messenslijper die voldoet aan mijn eisen.
Niet te omslachtig en snel scherpe messen.
Via Knives&Tools terechtgekomen bij het Amerikaanse merk Work Sharp, zij maken al jaren slijpgereedschap voor bijlen, beitels, boren en jachtmessen.
sinds een paar jaar hebben zij zich ook op de keukenmessen gestort met de work sharp Culinary model E5 als hun parade paardje.
Erg blij mee!
TheJoster zei:Nice! Kan die ook verschillende hoeken slijpen? (Bv een kant plat en andere 120 graden)