Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vandaag een RVS Horeca tafel opgehaald bij Peter Bootsma van LetsQ. Helemaal naar Lisse met het aanhangertje. Man wat een end als je maar 90 rijdt.

Daar mag straks mooi de Primo in zitten.

A67862D2-7342-4D56-A5FD-974A27F9B1A8_zpssv26e5kj.jpg

dubebegy.jpg

Vandaag bij rookovens.com op visite geweest!! Wat een gave shop, en de gerookte zalm was heerlijk !

Jappert zei:
Vandaag een RVS Horeca tafel opgehaald bij Peter Bootsma van LetsQ. Helemaal naar Lisse met het aanhangertje. Man wat een end als je maar 90 rijdt.

O nou zo,n eind vind ik het niet lisserbroek.

Maar mooie tafel hoor zeker met de hoogte verstelling.

Idd hoogte verstelling door een olie druk systeem. Lisserbroek vanuit Tilburg is een aardig eindje karren ;)

Had hem gemist,....stond op de vorige pagina. Idd mooie tafel en ook wel gaaf die hoogte verstelling. Ben benieuwd of je daar vaak gebruik van zult maken.

Waar had je ze nu besteld... Moet er ook nog kopen

Vandaag dus tante post aan de deur om mijn  fonkelnieuwe WSM 37 af te leveren ! YEAH!!!
Lijkt wel Sinterklaas !
Gelijk in elkaar zetten dus, en wat foto's van de complete familie !!
6aaf3687b48f8ecd81dcb84747d6f72e.jpg
cc42c92fd46b332a3dfd58731061bace.jpg
7eaadfeedee75ffeac071e91dbc3aa23.jpg

Gefeliciteerd, blijf de 37 een erg gaaf ding vinden om te zien. Daar ga je veel plezier mee hebben, ben benieuwd naar de maiden-run.

Zaterdag gaat die ingewijd worden. Moet ik nog ergens rekening mee houden voor het eerste gebruik?

Raynbow6 zei:
Zaterdag gaat die ingewijd worden. Moet ik nog ergens rekening mee houden voor het eerste gebruik?
Dat je hem niet teveel schoonmaakt na gebruik (roosters e.d. wel, maar de ketel niet).
De vetaanslag werkt perfect als deflector!

Terug
Bovenaan Onderaan