Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Niet de grootste maar wel leuk om ergens anders te kokkerellen B-)

hvqfjn.jpg

tevens 40 kg ecobrassa kokosbriketten voor de verjaardag!

Dus we kunnen weer even vooruit

Mooi!! Heb hem zelf sinds 18 juni dit jaar en de afgelopen weken nagenoeg enkel de WGA gebruikt!! Allemaal verschillende gerechten en tot nu toe ging het perfect. Het duurde even om hem te leren kennen,..... als ken hem nu nog niet perfect.

Een gietijzeren rooster is ook leuk om te hebben. Vandaag een nieuwe in gebruik genomen:

2014-08-13 Runderfajita's 07 by Bidle, on Flickr

11E zei:
Is het dan veel anders dan de standaard weber?
M.v.g.
Lesley
Gietijzeren roosters houden de warmte veel beter vast en geven daarbij prachtige grillmarks.
Wel zijn ze een stuk duurder, en vergen ze veel onderhoud.
Veel anders? Nee. De moeite waard? Weet ik niet. Leuk om te hebben? Dat zeer zeker.

Die snelle is toch de rode versie?

Mooie aanschaf! (Luilak.. ;))

Was net een nieuw verhaaltje aan het schrijven toen ik me realiseerde dat ik nog wat nieuw spul heb, dus bij deze:

Nieuw klein pannetje om uitjes en zo in te bakken. Past perfect op mijn Weber OTO 47:

Verder hebben we nog een JodenKoekTrommelDekselHamburgerpers (hier zie je um in gebruik - hahahah):

Erg fijne thermometer die ChefAlarm! Heb er ??n gekregen voor een review en het is een goed ding!

Al een tijdje in het bezit van mijn WGA en leer hem al goed kennen. Heb denk nu een kleine 20 sessies met de WGA achter de rug. Voor de iets langere sessies leek een thermometer toch wel handig, dus er maar eentje in de deksel gemaakt:

2014-08-15 Weber WGA thermometer 01 by Bidle, on Flickr

Kwestie van ??n gaatje boren en klaar;

2014-08-15 Weber WGA thermometer 02 by Bidle, on Flickr

2014-08-15 Weber WGA thermometer 04 by Bidle, on Flickr

2014-08-15 Weber WGA thermometer 03 by Bidle, on Flickr

Aan de onderkant steekt hij niet te veel uit en mocht het nodig zijn, is die er zo weer af. Echter verwacht ik niet dat het nodig is. Kortom ben blij met mijn nieuwe 'gadget'. :)

Terug
Bovenaan Onderaan