Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vandaag kwam de postbode langs met wat BBQ spullen. Ik kan dus binnenkort rookhout proberen  :)

IMG_20140821_165430.jpg

Goed verwend met mijn verjaardag, een koffiekan met percolator, Butt rub, BBQ sausen,  en een waffel ijzer

uvupehet.jpg

Dit zijn de betere kado's Frits!!

structor zei:
Dik verwend Frits, ik moest trouwens lachen om je typo een waffel ijzer (sla je daarmee iemand op zijn bek ;) )

Emiel, ik ben van het multifunctionele gebruik ;)
Onder en bovenplaat kunnen los van elkaar en dan gebruikt worden Beachball set

Frits zei:
structor zei:
Dik verwend Frits, ik moest trouwens lachen om je typo een waffel ijzer (sla je daarmee iemand op zijn bek ;) )

Emiel, ik ben van het multifunctionele gebruik ;)
Onder en bovenplaat kunnen los van elkaar en dan gebruikt worden Beachball set
=)) ik zie dat zo voor me =))

Ik kom de winter wel weer door.....

12058-2_zpselz4b3vv.jpg

Tanks voor de tip Bidle..  :D

Mooi man!! :D

Bij mij eergisteren, had zelf niet zo veel. Echter voor een ander forumlid des te meer.
Voor mezelf een GBS rooster gekocht voor 26,-,.... en twee pakjes van die houtwraps, want die heb ik nog nooit gebruikt en ben stiekem wel benieuwd.

groundhog667 zei:
Raynbow6 zei:
dennisb zei:
Raynbow6 zei:
Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.

Bij welke website heb je dit besteld??

thnx!
Www.bbqs2u.co.uk

Ik heb hier vorige week ook contact over gehad met Raynbow6 en vond de prijs aan de hoge kant bij bovenstaande website. Via Weberstephen.nl het productnummer voor de OTP 47 opgevraagd (63092) en voor ?39,99 besteld bij de plaatselijke Praxis.

Ah, mijn eerste post hier  :D

jokop zei:
groundhog667 zei:
Raynbow6 zei:
dennisb zei:
Raynbow6 zei:
Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.

Bij welke website heb je dit besteld??

thnx!
Www.bbqs2u.co.uk

Ik heb hier vorige week ook contact over gehad met Raynbow6 en vond de prijs aan de hoge kant bij bovenstaande website. Via Weberstephen.nl het productnummer voor de OTP 47 opgevraagd (63092) en voor ?39,99 besteld bij de plaatselijke Praxis.

Ah, mijn eerste post hier  :D

Dan zouden wij het hier leuk vinden als je je even voorstelt in een voorstellingstopic :) :)

Verder vond ik de prijzen ook aan de hoge kant. Ik had bijv. houten weber handvaten voor 17,50 besteld bij bbqpaleis terwijl ze daar voor 20 pond staan!

Terug
Bovenaan Onderaan