Jee, wat een domme vraagRaynbow6 zei:Zaterdag gaat die ingewijd worden. Moet ik nog ergens rekening mee houden voor het eerste gebruik?
Foto's maken natuurlijk!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jee, wat een domme vraagRaynbow6 zei:Zaterdag gaat die ingewijd worden. Moet ik nog ergens rekening mee houden voor het eerste gebruik?
mrwolf zei:Jee, wat een domme vraagRaynbow6 zei:Zaterdag gaat die ingewijd worden. Moet ik nog ergens rekening mee houden voor het eerste gebruik?
Foto's maken natuurlijk!
Bidle zei:mrwolf zei:Jee, wat een domme vraagRaynbow6 zei:Zaterdag gaat die ingewijd worden. Moet ik nog ergens rekening mee houden voor het eerste gebruik?
Foto's maken natuurlijk!
)
structor zei:Dik verwend Frits, ik moest trouwens lachen om je typo een waffel ijzer (sla je daarmee iemand op zijn bek )
=)) ik zie dat zo voor me =))Frits zei:structor zei:Dik verwend Frits, ik moest trouwens lachen om je typo een waffel ijzer (sla je daarmee iemand op zijn bek )
Emiel, ik ben van het multifunctionele gebruik .
Onder en bovenplaat kunnen los van elkaar en dan gebruikt worden Beachball set
Raynbow6 zei:Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.
dennisb zei:Raynbow6 zei:Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.
Bij welke website heb je dit besteld??
Raynbow6 zei:dennisb zei:Raynbow6 zei:Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.
thnx!
Www.bbqs2u.co.uk
groundhog667 zei:Raynbow6 zei:dennisb zei:Raynbow6 zei:Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.
thnx!
Www.bbqs2u.co.uk
jokop zei:groundhog667 zei:Raynbow6 zei:dennisb zei:Raynbow6 zei:Vandaag binnengekomen, as opvangbak voor de OTO57.
thnx!
Www.bbqs2u.co.uk
Ik heb hier vorige week ook contact over gehad met Raynbow6 en vond de prijs aan de hoge kant bij bovenstaande website. Via Weberstephen.nl het productnummer voor de OTP 47 opgevraagd (63092) en voor ?39,99 besteld bij de plaatselijke Praxis.
Ah, mijn eerste post hier