Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

nix13 zei:
Ziet er  netjes uit.
Zou zo origineel kunnen zijn. Model 2015 ;)

Thx, kwestie van een gaatje boren. Wilde het nog voor de grap als een 2015 model tonen bij de Intratuin-actie,.. dat ze een fout hebben gemaakt,..  vond het een beetje te flauw. ;)

structor zei:
Had je ook een pica van de onderkant?

Nope,.. maar had alles netjes afgeplakt dus daar zit ook een mooi rond gaatje. Heb wel een ringetje tussen het vleugelmoertje en de deksel gedaan. Foto kan ik uiteraard nog wel maken,...

structor zei:
Ik was even nieuwsgierig hoe 'diep' de thermometer steekt.

Vermoede ik al,.. kortom net de garage in WGA gepakt,.. etc, etc. ze zijn onderweg. ;)

[edit]

Heb het gelijk ook maar voor je opgemeten.  :)

De deksel ligt ~8cm van de rand van de box. Het rooster een ~0,5cm onder de rand van de box. Dus in totaal een ~8,5cm ruimte. De pin is ~3cm. Dus nog genoeg ruimte over voor al het gangbare werk. Mocht het nodig zijn, dan weet je waar die precies zit en je kunt hem ook snel loshalen.

2014-08-15 Weber WGA thermometer 05 by Bidle, on Flickr

2014-08-15 Weber WGA thermometer 06 by Bidle, on Flickr

[/edit]

structor zei:
Thanks, dit ziet er goed uit. Ik weet niet of ik het nodig vind, maar ik vind het wel mooi!!

Eigenlijk is het ook niet nodig, zeker als ik kijk naar hoe mijn afgelopen sessies waren, maar het is gewoon leuk! Enne alle beetjes helpen. :D

Ik vind het een geweldig idee!

Goed idee. Misschien maar is toe gaan passen op mijn SJ.

Netjes! Al zou ik hem zelf wat meer naar de zijkant hebben gezet, ongeveer ten hoogte van waar het handvat vast zit. Dan heb je minder last van de stralingswarmte van de kooltjes bij indirect. Maar dat is puur gevoelsmatig hoor.

noskos zei:
Netjes! Al zou ik hem zelf wat meer naar de zijkant hebben gezet, ongeveer ten hoogte van waar het handvat vast zit. Dan heb je minder last van de stralingswarmte van de kooltjes bij indirect. Maar dat is puur gevoelsmatig hoor.

Thx, heb er in eerste instantie ook over getwijfeld, indirect doe ik meestal op een kwart. Daarbij doe ik het meeste direct, maar je hebt zeker een punt! Uiteindelijk heeft het optische gewoon gewonnen. :)

Ik heb het metertje op de luchtschijf bevestigd, door de ring uit te boren.

ZGVDYeK.jpg

Ach zo'n ding is een indicatie. Op een bepaald moment weet je wel hoeveel hij afwijkt. Wat kosten die thermometers eigenlijk? Heb hier een OTG en een WSM beide zonder thermometer.

Heb hier nog 2 thermometers liggen mochten er meer mensen in de "mod-mood" komen

Even een plaatje met bewijs dat ik nu ook een mooie WSM47 heb:

1zd1wus.jpg

(even hoofd draaien, want tinypic wilde niet meewerken...)

Er ligt nu een boston butt te wachten op de injectiemix  B-)

Terug
Bovenaan Onderaan