BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooie spulletjes Leo! Volgende meating wordt er denk ik veel worst uitgedeeld ;)
Ik ben ook nog in afwachting van mijn stopbus :p
 
ben er ook helemaal happy mee, zal jullie wel nodig hebben met allerlei vragen, was steeds niet in de gelegenheid om een worst workshop bij te wonen
 
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten Leo!!!
 
Whoehaha.....ik heb hem ook binnen! Op de website leek het plaatje kleiner maar in het echie is het een behoorlijk ding.

Nu worsten maken en uitproberen tot het onze neus uitkomt ;)

20140204_174730.jpg


20140204_174722.jpg
 
Schitterend al die doe het zelf worstmakers.
 
Bling-bling Danny en Leo ! Mooie machines....is dat een 3 liter versie?
 
structor zei:
Nou ja zeg nu moeten jullie ophouden anders ben ik straks de enige niet worstemaker ;)
Tja zo werkt dat met een virus Emiel, voor je het in de gaten hebt groeit het uit tot een epidemie  :D
 
Kunnen we mooi de overproductie aanschaffen via markplaats.
 
Das een hele mooie Danny  B-)
Waar is dat plaatje voor  :-?
(Die heb ik nie......is dat voor sterworstjes ? )

Mac
 
Op de eerste foto zien die vulspuiten er enorm uit, maar op de 2e foto blijft er niets van over.

Mooie aanschaf!
 
structor zei:
Nou ja zeg nu moeten jullie ophouden anders ben ik straks de enige niet worstemaker ;)

Nope,wij zijn saampjes Emiel :(
 
Dit is een 5L versie Geert. Zoals gezegd leek het plaatje op de website iets kleiner dan dat ding in het echt is. Vroeg ook heel na?ef om het pakketJE bij de buren waar het was afgeleverd; dit was dus ff een verrassing.
En dan te bedenken dat ik zelfs bijna de 7L versie had besteld omdat die maar ?20 euri duurder was.

Hier nog even naast een 1.5L colafles ter referentie :D

IMG-20140204-WA0003.jpg
 
oeps!
Mag het een worstje meer zijn?  :)
 
Ooh....dat plaatje is trouwens om Churros te maken. Deze RVS uitvoering was alleen nog in een combi te krijgen met een hamburgerpatty-pers of deze Churros-plaat. En die laatste combi was ?20 goedkoper :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan