BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Super aanwinst Danny!! :D
 
wouw Danny, dat is een hele beste mooie jongen, ga je heel veel plezier van hebben
 
Mooi worstpoepertje ;)

Ik heb de 3L versie en die vind ik al groot, deze is helemaal enorm! Krijgen we nu naast de sate ook DanBras worst?
 
en die van mij is maar 2,5 liter, lijkt me voor mij meer als genoeg  :)
 
Nosmo zei:
Mooi worstpoepertje ;)

Ik heb de 3L versie en die vind ik al groot, deze is helemaal enorm! Krijgen we nu naast de sate ook DanBras worst?
=))
 
DanBras zei:
Dit is een 5L versie Geert. Zoals gezegd leek het plaatje op de website iets kleiner dan dat ding in het echt is. Vroeg ook heel na?ef om het pakketJE bij de buren waar het was afgeleverd; dit was dus ff een verrassing.

Zo, jij pakt het meteen goed aan. Als je wat worst over hebt kom ik wel even langs fietsen ;)
 
Mooi apparaat Denny, volgens mij zag ik hem al ergens langs komen.....
Maak er maar heel veel lekkere worst mee, wij willen wel voor je proeven!!!
 
2.5 of 3L zou normaal gesproken idd genoeg zijn. Maar ehh....tegenwoordig ook lid van een team en de verwachting is dat deze capaciteit wel benut gaat worden (moet het toch op de ??n of andere manier goedpraten toch ;) )

En er gaat zeker een soort van DanBras-worst komen. Ook weer een recept uit de familie nl. Indische saucijs.  Hele specifieke smaak en lastig goed in balans te krijgen (zeker met recepten waarin staat 'beetje van dit' en 'beetje van dat') dus dit moet ik eerst goed oefenen en perfectioneren voordat ik deze hier ga publiceren :D
 
Zat vrijwilligers hier om te komen proeven Danny :D
 
DanBras zei:
2.5 of 3L zou normaal gesproken idd genoeg zijn. Maar ehh....tegenwoordig ook lid van een team en de verwachting is dat deze capaciteit wel benut gaat worden (moet het toch op de ??n of andere manier goedpraten toch ;) )

En er gaat zeker een soort van DanBras-worst komen. Ook weer een recept uit de familie nl. Indische saucijs.  Hele specifieke smaak en lastig goed in balans te krijgen (zeker met recepten waarin staat 'beetje van dit' en 'beetje van dat') dus dit moet ik eerst goed oefenen en perfectioneren voordat ik deze hier ga publiceren :D
We kijken er alvast weer naar uit Danny.
 
Mooi spul Danny, gefeliciteerd.

Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
 
Frits zei:
Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
Mag je zeker vragen Frits!!





Ooh....je wilt ook antwoord...haha ;)
Maar geen geheim hoor; ik heb deze besteld in Duitsland bij Beeketal. Deze hebben nog veel meer leuke spulletjes heb ik al gezien, maar budget was beperkt dus me toch in kunnen houden :)

http://www.beeketal.de/

Degene die ik heb besteld:
http://www.beeketal.de/fleischereiausstattung/wurstf-ller/churros-maschine-churro-churrera-wurstfueller-5l/a-130/

Bestelling en aflevering (via DHL) is super verlopen; donderdagavond 30-jan met Paypal betaald, vrijdagochtend 31-jan heel vroeg een mail ontvangen met verzendbevestiging (geen track 'n trace overigens) en gisteren 4-feb bij de buren afgeleverd. Exacte tijd van levering weet ik niet, maar ik vind het erg netjes in dit tijdbestek.
 
Niet echt een aanwinst, maar wel een overwinning! De trapkast opgeruimd in mijn voordeel!
My own BBQ walhalla!
y8emu5e6.jpg
 
Er staan hier vanaf morgen tot 12 Februari maar liefst 3 verjaardagen op de kalender.
Zowel Mevr. RedFox als ook de kleinkinderen Lars en Floor worden weer een jaartje ouder dus gaat er voor de feestgangers ook wat op de Q.
Onder het motto "eet meer vlees dan gebak" heb ik vanmiddag bij mijn special supplier even toegeslagen.
6 kilo kophaas voor de sateh en daarnaast 3 x 1,8 kg Braziliaanse ossehaas en 4 longhaasjes.

vleesfebr2014.jpg
 
Mooie stukkies vlees Geert, dat gaat weer helemaal goed komen met het eten! :D
 
dat worden prima feesten zo Geert  :)
 
Begint gewoon op werken te lijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan