Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Bling-bling Danny en Leo ! Mooie machines....is dat een 3 liter versie?

structor zei:
Nou ja zeg nu moeten jullie ophouden anders ben ik straks de enige niet worstemaker ;)
Tja zo werkt dat met een virus Emiel, voor je het in de gaten hebt groeit het uit tot een epidemie  :D

Kunnen we mooi de overproductie aanschaffen via markplaats.

Das een hele mooie Danny  B-)
Waar is dat plaatje voor  :-?
(Die heb ik nie......is dat voor sterworstjes ? )

Mac

Op de eerste foto zien die vulspuiten er enorm uit, maar op de 2e foto blijft er niets van over.

Mooie aanschaf!

structor zei:
Nou ja zeg nu moeten jullie ophouden anders ben ik straks de enige niet worstemaker ;)

Nope,wij zijn saampjes Emiel :(

Dit is een 5L versie Geert. Zoals gezegd leek het plaatje op de website iets kleiner dan dat ding in het echt is. Vroeg ook heel na?ef om het pakketJE bij de buren waar het was afgeleverd; dit was dus ff een verrassing.
En dan te bedenken dat ik zelfs bijna de 7L versie had besteld omdat die maar ?20 euri duurder was.

Hier nog even naast een 1.5L colafles ter referentie :D

IMG-20140204-WA0003.jpg

oeps!
Mag het een worstje meer zijn?  :)

Ooh....dat plaatje is trouwens om Churros te maken. Deze RVS uitvoering was alleen nog in een combi te krijgen met een hamburgerpatty-pers of deze Churros-plaat. En die laatste combi was ?20 goedkoper :)

Super aanwinst Danny!! :D

wouw Danny, dat is een hele beste mooie jongen, ga je heel veel plezier van hebben

Mooi worstpoepertje ;)

Ik heb de 3L versie en die vind ik al groot, deze is helemaal enorm! Krijgen we nu naast de sate ook DanBras worst?

en die van mij is maar 2,5 liter, lijkt me voor mij meer als genoeg  :)

Nosmo zei:
Mooi worstpoepertje ;)

Ik heb de 3L versie en die vind ik al groot, deze is helemaal enorm! Krijgen we nu naast de sate ook DanBras worst?
=))

DanBras zei:
Dit is een 5L versie Geert. Zoals gezegd leek het plaatje op de website iets kleiner dan dat ding in het echt is. Vroeg ook heel na?ef om het pakketJE bij de buren waar het was afgeleverd; dit was dus ff een verrassing.

Zo, jij pakt het meteen goed aan. Als je wat worst over hebt kom ik wel even langs fietsen ;)

Mooi apparaat Denny, volgens mij zag ik hem al ergens langs komen.....
Maak er maar heel veel lekkere worst mee, wij willen wel voor je proeven!!!

2.5 of 3L zou normaal gesproken idd genoeg zijn. Maar ehh....tegenwoordig ook lid van een team en de verwachting is dat deze capaciteit wel benut gaat worden (moet het toch op de ??n of andere manier goedpraten toch ;) )

En er gaat zeker een soort van DanBras-worst komen. Ook weer een recept uit de familie nl. Indische saucijs.  Hele specifieke smaak en lastig goed in balans te krijgen (zeker met recepten waarin staat 'beetje van dit' en 'beetje van dat') dus dit moet ik eerst goed oefenen en perfectioneren voordat ik deze hier ga publiceren :D

Terug
Bovenaan Onderaan