Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Okay.....
Wat een fijne thermometer, daar ga je, (        ), veel plezier van hebben!
 
Thermapen, staat hier ook nog steeds op het lijstje, wat zeg ik....zeg maar gerust LIJST....
Veel plezier van je pen HHR
 
Gebruik hem ook bij het bakken. Brood en cake zijn gaar bij 95?C. Dus mocht vrouw/vriendin tegenstribbelen maar wel bakken dan heb je een extra argument ;)
 
Mooie aanwinst Harm! Na onze BBQ in september is hij bij mij ook hoog op het lijstje komen te staan, wat was dat ding ontzettend handig!
 
Elcheapo worstvuller

e3apa7yn.jpg
 
En, en en,

Denk dat ik hem binnenkort ga gebruiken voor een grillworst.
 
Net even een bezoekje gedaan aan de Makro in Hengelo en deze vacuumzakken meegenomen voor 7.25 incl de btw.

2013-11-28210855_zpsdff8fd1a.jpg
  Hebben ook een structuur aan de binnenkant, dus zouden geschikt moeten zijn voor de Foodsaver.
 
Als zij werken bij de Foodsaver zou dat top zijn!
 
Zojuist een doos uitgepakt welke afkomstig was uit USA, .......inhoud?

Een 3D geprinte behuizing voor de Heatermeter 4.0 in combinatie met de RPi.

Nu nog het printje binnen krijgen, dan kan het bouwen starten.

HMboxje1.jpg


HM-boxje2.jpg
 
Jeetje wat een mooi ding Geert!
 
Ja ben ik op een Amerikaans forum tegen aan gelopen Gerard en meteen besteld via een PM.
De verkoper maakt ze zelf en is ook Heatermeter "gek". US$25,- voor de 3D geprinte behuizing vind ik OK.
Binnen USA kost het US$5,- om te verzenden, naar Europa US$ 10,- meer.
Mij was het in ieder geval wel waard.
 
Mooi kastje Geert, kun je nog een kleur kiezen als je besteld? 

Hou is het met de afwerking? Is alles een beetje glad of moet je nog met schuurpapier aan de gang?
 
Ik hoe niet met een schuurpapiertje aan de gang, ik denk dat de foto dat ook wel laat zien.
In feite is deze gladder dan ik had verwacht, er zou wat meer profiel/reli?f aan de oppervlakte zitten, maar ik vind het zo prima, is makkelijker schoon te houden.
Kleuren zijn er ook: black, red, ivory/white, silver, orange, blue, green.
Volgens Tom (de maker) zijn zwart en zilver het mooist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan