Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals beloofd nog een paar fotootjes.
Vanmorgen het gat erin gemaakt en de deurtjes er voor nu even los ingezet.
Nog eventjes werk en dan moet ie helemaal klaar zijn .Bekijk bijlage 17210Bekijk bijlage 17211Bekijk bijlage 17212Bekijk bijlage 17213Bekijk bijlage 17214Bekijk bijlage 17215
Dan nog 'even' de Q erin tillen . ( ..TIPS zijn welkom hier in hoe t makkelijkst de kamado erin te hijsen..) en dan heerlijk er van genieten.
Maar goed we zijn er nog niet helemaal..Aangezien de winkels dicht zijn, mijn schroeven en scharnieren op én ik nog niet exact weet hoe ik de deuren erin ga hangen vond ik t wel weer mooi voor deze koude zondag.
@Wessols : dankjewel. Voldoende inspiratie is t halve werk . Ook ik heb veel rondgeneusd en gekeken naar andermans creaties en hier mijn inspiratie uit gehaald. Toen ben ik eigenlijk maar 'gewoon' begonnen..
Ben benieuwd naar jouw resultaat.
thanks, hardsteen was inderdaad iets wat ik eerst wilde doen, of een gepolijst betonnen blad. Uiteindelijk voor hout gekozen, maar wie weet …in de toekomst.Werkelijk een pracht exemplaar! Niet normaal zo mooi!! Ik denk dat deze ook prachtig zou staan met een Belgisch hardsteen blad! Heel veel respect voor je werk....
zo, das serieus geld voor een betonnen bladJa met belgisch hardsteen steel je wel de blits. Of het zo geschikt is voor een buitenkeuken daar heb ik twijfels bij. Het is een kalk product en dat gaat niet goed samen met citroen zuren wijn en koolzuurhoudende drank. Natuurlijk zijn er wel producten voor die wat helpen.
Dan heb je nog een dingetje en dat is de prijs. Alhoewel een betonnen blad kost ook serieus geld. Ik heb hem zelf gemaakt en wat voor 2 m2 350,- kwijt. Voor beton geldt ook dat het kalkhoudend is en je er een afwerking op moet doen.
hoi @mistercage , wat een geweldig meubel zeg! Ik denk oprecht dat dit het mooiste meubel wat ik tot nu toe heb gezien, echt top. Veel plezier ermee! Ik kijk uit naar foto’s van een rokend ei in dit meubel