Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een prachtig meubel zeg! Zeker goed voor eigen inspiratie, nu alleen de baas nog zo ver krijgen.
ik heb wat vragen over de constructie:
Heb je de ijzeren plaatjes waar het hout aan vast zit later aangebracht? Zo ja: hoe voorkom je dat het gaat roesten? Ik zie dat je deze met popnagels hebt vastgezet, klopt dat?
Wat een superver vet meubel, heb je toevallig meer informatie hoe je hem gemaakt hebt en of meer tekeningen en dergelijke die je wil delen?
Bedankt, had ik natuurlijk al gelezen Vroeg me meer af of je meer maatvoeringen hebt van het frame?In t begin van mijn post vind je meer info en wat schetsen terug. Dit moet zeker voldoende houvast / inspiratie geven. uiteindelijk ben ik gewoon begonnen en “along the way” wat aanpassingen gedaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt, had ik natuurlijk al gelezen Vroeg me meer af of je meer maatvoeringen hebt van het frame?
Had je hier toevallig nog naar gekeken?Zal ik vh weekend wel even opnieuw opmeten en posten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Had je hier toevallig nog naar gekeken?
Weet niet of ik dit hier mag plaatsen. Ik stuur je een pbMistercage waar heb je het hout gekocht?