BasBQ
Beef en Steak

Midden-Oosterse spiezen

 
 
 

RolfM

Kooltjesharker
Berichten
125
Dus... de fotowedstrijd van deze maand gaat over spiezen. Dat moet lukken!
Om een beetje kans te maken moet het dus een fotogenieke spies worden, die het liefst ook nog lekker smaakt.
Ik heb me deze keer laten inspireren door smaken uit het Midden-Oosten. Om te beginnen de biefstuk in een marinade van Ras el Hanout gezet:

IMG_20210814_162536.jpg


Daarna de overige onderdelen gesneden: suçuk (soort Turkse salami), paprika, courgette en haloumi.

IMG_20210814_174358.jpg


De barbecue aangestoken en de spiezen in een paar minuten high and fast gegrild.

IMG_20210814_184559.jpg


We hadden er ook een heerlijke salade bij met cuinoa, rauwkost, gegrilde paprika en olijfjes, met een dressing van Turkse yoghurt en Baba Ganoush. De salade en de dressing waren een fantastische combinatie met de spiezen 😍
 
Een hele mooie en kleurrijke bijdrage.
 
Dat ziet er uit als een verrukkelijk spiesje!
 
Wat een super spies, prachtig. Moet gesmaakt hebben. Suçuk nog erg aanwezig? Of viel dat mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Spiesen mooi gevuld en mooi gekleurd op de Q
 
Suçuk nog erg aanwezig? Of viel dat mee.
De suçuk zelf is natuurlijk pittig om te eten, maar zo op een spies is het niet echt gemengd met de andere ingrediënten. Was mooi in balans met de mildere smaken van de ras el hanout, yoghurt dressing en salade.
 
Mooie en smakelijke bijdrage👌🏻
 
lekkere kleurrijke spiezen geworden, ze zien er heel smakelijk uit, in combinatie met de bijgerechten zal het een heerlijke maaltijd zijn geweest!
 
Een zeer mooi gevulde, kleurrijke, spies.
Ziet er uit om "op te eten".. 😋
 
Mooi kleurrijk geheel. Heb je mooi gemaakt. Smaken klinken erg interessant, die zou ik ook wel eens willen proberen.
De salade klinkt erg lekker, jullie hebben goed gegeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan