BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Bij KamadoBBQ.be is de Masterbuilt opnieuw op voorraad:

 
Wist niet dat er nog een levering van kwam. Dat is wel weer leuk meegenomen voor de meesten.

Mijne KJC1 komt ook van daar en als we wat verder zijn, nog ne junior bij bestellen of ne KJC2 :ROFLMAO:
 
Voor de liefhebbers, deze is ook nog te bestellen in Oostenrijk. Zie onderstaande link. De verzendkosten naar NL zijn €30,- Twee vrienden van me hebben hem daar besteld en ze zijn netjes geleverd. En gewoon te registreren voor de garantie bij Kamado Joe.


ik heb mijne hier ook vandaan. Keurig netjes tot in de achtertuin geleverd. Vind het een prima zaak. Ook al garantie geval gehad, keurig afgehandeld door Kj Nl
 
Heb je inmiddels het vilt al vervangen? Ben benieuwd naar je ervaring
Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
haha, heeft even geduurd;). Maar goed om te horen. Dan ga ik ook maar eens bestellen en aan de klus beginnen
 
Dank voor de tip. Ik was al aan het zoeken naar een kamado van fatsoenlijke kwaliteit aan de gunstige kant van de (psychische) 1000 euro grens.
Ik heb hem nu ook besteld.
 
769 eur nu echt nette prijs
Ja, plus 30 euro transport is gewoon 800 euro.

Dat scheelt dan 200 euro met de Kamado Joe classic, maar die heeft ook de aslade en het "niet imitatie" divide en conquer systeem die iedereen(?) hier achteraf ook bij de MB koopt.

En zo is de MB uiteindelijk niet goedkoper... maar wel zwart
Ik heb hem wel besteld, want zwart.
 
Ja, plus 30 euro transport is gewoon 800 euro.

Dat scheelt dan 200 euro met de Kamado Joe classic, maar die heeft ook de aslade en het "niet imitatie" divide en conquer systeem die iedereen(?) hier achteraf ook bij de MB koopt.

En zo is de MB uiteindelijk niet goedkoper... maar wel zwart
Ik heb hem wel besteld, want zwart.
Ik ook want zwart hahaha, wel originele d&c erbij gekocht.
 
Het ei is geland en zit in elkaar. Wat een groot en loeizwaar ding zeg. En nu de laatste duitjes maar gelijk weer spenderen aan een D&C systeem. Kan ik het bijgeleverde hitteschild dan als pizzasteen gebruiken?

IMG_20211101_102814.jpg
IMG_20211101_115715 (1).jpg
IMG_20211101_125455.jpg
 
Het ei is geland en zit in elkaar. Wat een groot en loeizwaar ding zeg. En nu de laatste duitjes maar gelijk weer spenderen aan een D&C systeem. Kan ik het bijgeleverde hitteschild dan als pizzasteen gebruiken?
Ja hoor, mits je het D&C als hitteschild gebruikt ;) Staan heel veel topics op dit forum over een juiste set-up voor pizza's. Succes en we zien de foto's graag!
 
Die van mij werd vandaag ook vanuit Oostenrijk geleverd, morgen zal ik wat plaatjes schieten. Is het verstandig om als eerste pizza's te maken? Meteen 400 graden is wellicht niet aan te raden?
 
Die van mij werd vandaag ook vanuit Oostenrijk geleverd, morgen zal ik wat plaatjes schieten. Is het verstandig om als eerste pizza's te maken? Meteen 400 graden is wellicht niet aan te raden?
Zou ik voor de zekerheid niet doen idd. Volgens mij staat er in het boekje van masterbuilt niks over "inbranden" maar toch zou ik even een paar keer rustig beginnen.. Of het zinvol is weet ik niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan