Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Haha, hier ook hetzelfde na ruim een jaar in gebruik. Deze week ga ik ook voor de vervanging, waarbij ik ook voor fiberglass ga. Ik twijfel alleen nog tussen de originele van KJ of een ander merk. Zit toch al snel 50 euro prijsverschil tussen.

En veel plezier met je Joetisserie. Ik heb hem een paar maanden geleden voor mijn verjaardag gekregen en inmiddels vele malen gebruikt. Ik vind het werkelijk een toptoevoeging!
ik heb gisteren besteld via kamadovilt.nl, is de helft goedkoper dan originele KJ, de tijd zal uitwijzen wat de kwaliteit is maar wie niet waagt niet wint ;-)

Dit is inderdaad geen originele basket maar van kamadobbq.nl, er zit zo'n 2cm speling tussen mand en vuurkorf.
9a0cefad725801e89bafe9e15bba439a.jpg

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Hoe kom je hierbij uit met het ijzeren standaard waar je de platesetter in plaatst ? Zitten die elkaar niet in de weg ?

Volgens mij is het al eerder getest en werkte dit perfect. Waar ik het gelezen heb weet ik alleen niet meer.

Oh mooi, ik was bang dat het te los zou liggen, maar mooi dus.......
Voor het origineel gekozen of een alternatief?
Bij de Kamado Joe's zit dat slot erop vanwege het scharnier. Dat KJ scharnier neemt alle gewicht van het deksel weg waardoor hij zichzelf niet meer af kan sluiten

Bij KamadoBBQ.be is de Masterbuilt opnieuw op voorraad:

Wist niet dat er nog een levering van kwam. Dat is wel weer leuk meegenomen voor de meesten.

Mijne KJC1 komt ook van daar en als we wat verder zijn, nog ne junior bij bestellen of ne KJC2 :ROFLMAO:

Voor de liefhebbers, deze is ook nog te bestellen in Oostenrijk. Zie onderstaande link. De verzendkosten naar NL zijn €30,- Twee vrienden van me hebben hem daar besteld en ze zijn netjes geleverd. En gewoon te registreren voor de garantie bij Kamado Joe.

ik heb mijne hier ook vandaan. Keurig netjes tot in de achtertuin geleverd. Vind het een prima zaak. Ook al garantie geval gehad, keurig afgehandeld door Kj Nl

Heb je inmiddels het vilt al vervangen? Ben benieuwd naar je ervaring
Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is

Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is

haha, heeft even geduurd;). Maar goed om te horen. Dan ga ik ook maar eens bestellen en aan de klus beginnen

Terug
Bovenaan Onderaan