BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Deze week de joetisserie toegevoegd aan de collectie, vandaag eens testen met een kipje
11b4723079d38f03c39281f5e318e259.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Deze week de joetisserie toegevoegd aan de collectie, vandaag eens testen met een kipje
11b4723079d38f03c39281f5e318e259.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Mooie aanwinst! Heb jij een basket van Kick Ash? Zo ja, kan je eens een foto van bovenaf maken? Ik ben even benieuwd hoe deze in de MB past.

Net het bericht gekregen dat de originele van KJ niet meer te krijgen is. Dus ik ga voor die van Kick Ash.
 
Mooie aanwinst! Heb jij een basket van Kick Ash? Zo ja, kan je eens een foto van bovenaf maken? Ik ben even benieuwd hoe deze in de MB past.

Net het bericht gekregen dat de originele van KJ niet meer te krijgen is. Dus ik ga voor die van Kick Ash.
Dit is inderdaad geen originele basket maar van kamadobbq.nl, er zit zo'n 2cm speling tussen mand en vuurkorf.
9a0cefad725801e89bafe9e15bba439a.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Die joetisserie is best een accessoire met een leercurve.
Fout van de eerste run, teveel kolen en te hoge starttemperatuur. Voor de rest lekker kipje maar zelfs foto vergeten nemen door het minder relax grillen

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Resultaat na eerste sessie met joetisserie al denk ik dat dit mede door een jaar intensief gebruik kan zijn en dus gewoon slijtage. Iemand hier ervaring met vervangen en door wat?
81afe2772e18eca81dd987a282e1197b.jpg
e181f12f1e773585204dcb1e7a9c21b3.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Resultaat na eerste sessie met joetisserie al denk ik dat dit mede door een jaar intensief gebruik kan zijn en dus gewoon slijtage. Iemand hier ervaring met vervangen en door wat?
81afe2772e18eca81dd987a282e1197b.jpg
e181f12f1e773585204dcb1e7a9c21b3.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Die van mij ziet er nu ook zo uit haha. Ik ga denk ik voor fiberglas
 
Resultaat na eerste sessie met joetisserie al denk ik dat dit mede door een jaar intensief gebruik kan zijn en dus gewoon slijtage. Iemand hier ervaring met vervangen en door wat?
81afe2772e18eca81dd987a282e1197b.jpg
e181f12f1e773585204dcb1e7a9c21b3.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Haha, hier ook hetzelfde na ruim een jaar in gebruik. Deze week ga ik ook voor de vervanging, waarbij ik ook voor fiberglass ga. Ik twijfel alleen nog tussen de originele van KJ of een ander merk. Zit toch al snel 50 euro prijsverschil tussen.

En veel plezier met je Joetisserie. Ik heb hem een paar maanden geleden voor mijn verjaardag gekregen en inmiddels vele malen gebruikt. Ik vind het werkelijk een toptoevoeging!
 
Haha, hier ook hetzelfde na ruim een jaar in gebruik. Deze week ga ik ook voor de vervanging, waarbij ik ook voor fiberglass ga. Ik twijfel alleen nog tussen de originele van KJ of een ander merk. Zit toch al snel 50 euro prijsverschil tussen.

En veel plezier met je Joetisserie. Ik heb hem een paar maanden geleden voor mijn verjaardag gekregen en inmiddels vele malen gebruikt. Ik vind het werkelijk een toptoevoeging!
ik heb gisteren besteld via kamadovilt.nl, is de helft goedkoper dan originele KJ, de tijd zal uitwijzen wat de kwaliteit is maar wie niet waagt niet wint ;-)
 
Dit is inderdaad geen originele basket maar van kamadobbq.nl, er zit zo'n 2cm speling tussen mand en vuurkorf.
9a0cefad725801e89bafe9e15bba439a.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Hoe kom je hierbij uit met het ijzeren standaard waar je de platesetter in plaatst ? Zitten die elkaar niet in de weg ?
 
Volgens mij is het al eerder getest en werkte dit perfect. Waar ik het gelezen heb weet ik alleen niet meer.
 
Oh mooi, ik was bang dat het te los zou liggen, maar mooi dus.......
Voor het origineel gekozen of een alternatief?
Bij de Kamado Joe's zit dat slot erop vanwege het scharnier. Dat KJ scharnier neemt alle gewicht van het deksel weg waardoor hij zichzelf niet meer af kan sluiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan