Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 3 weken wachten heb ik hem eindelijk ontvangen, was in stock en verstuurd dan zogezegd verloren bij DHL, nieuwe beloofd en dan uiteindelijk met het originele track and trace nummer toch toegekomen, volgens mij was hij niet op stock en hebben ze me aan het lijntje gehouden.Laat vooral even weten hoe die bevalt.
haha ja dat heb ik dus ook, en heb ook nog eens kit gekregen, dus twijfel of ik de huidige met wat kit fix of heel de base doe.
Ik ben benieuwd wat jij doet. Ik hou het forum in de gaten. Als ik wat probeer laat ik het
Ik heb precies hetzelfde probleem en heb hem net aangemeld als zijnde serviceaanvraag. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.Bij mij liet de kitrand van de vent een beetje los. Ik heb een ticket aangemaakt en kreeg een hele nieuwe onderkant. Een tube kit was ook voldoende geweest haha.
De garantie verloopt via Kamado Joe Nederland@vjkevin88, ik zie dat je de Masterbuilt in het buitenland gekocht hebt. Hoe regel je nu de garantie?
Dit is inderdaad geen originele basket maar van kamadobbq.nl, er zit zo'n 2cm speling tussen mand en vuurkorf.Mooie aanwinst! Heb jij een basket van Kick Ash? Zo ja, kan je eens een foto van bovenaf maken? Ik ben even benieuwd hoe deze in de MB past.
Net het bericht gekregen dat de originele van KJ niet meer te krijgen is. Dus ik ga voor die van Kick Ash.
Nee! Maar daar was die inderdaad ook op voorraad. Ik heb hem uit OostenrijkDat is makkelijk! Heb jij de Masterbuilt bij een spaanse webshop besteld?
Die van mij ziet er nu ook zo uit haha. Ik ga denk ik voor fiberglasResultaat na eerste sessie met joetisserie al denk ik dat dit mede door een jaar intensief gebruik kan zijn en dus gewoon slijtage. Iemand hier ervaring met vervangen en door wat?![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Haha, hier ook hetzelfde na ruim een jaar in gebruik. Deze week ga ik ook voor de vervanging, waarbij ik ook voor fiberglass ga. Ik twijfel alleen nog tussen de originele van KJ of een ander merk. Zit toch al snel 50 euro prijsverschil tussen.Resultaat na eerste sessie met joetisserie al denk ik dat dit mede door een jaar intensief gebruik kan zijn en dus gewoon slijtage. Iemand hier ervaring met vervangen en door wat?![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk