BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Bedankt voor de reacties, toch goed om het zeker te weten. Had al zo’n vermoeden dat ze bij Fonq er weinig verstand van hadden;-) Nog even mijn wederhelft overtuigen en dan bestellen!
Misschien subjectief, maar van deze Kamado ga je geen spijt krijgen!
 
Heeft iemand al problemen gehad met een van de wielen? Bij mij is sinds zaterdag opeens een van de wielen met rem kapot. Of tenminste: dat rvs plaatje waar je op drukt om de rem er op te zetten bungelt los aan het wiel. Lijkt alsof ie niet meer wilt klemmen :(

Geen groot probleem maar vind het wel zonde
Ja dat heb ik ook gehad. Ik heb het wieltje er onderuit gehaald. Alles gedemonteerd en weer gemonteerd. Was wel een klusje maar de rem werkt weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
 
Goedemiddag mede masterbuilt eigenaren!

Ik zit te kijken voor een D&C systeem maar bij veel webshops zijn ze tijdelijk niet leverbaar.

Nu kom ik deze tegen van Keij kamado en ben benieuwd of er meerdere mensen deze hebben?


Ik heb alles opgemeten maar toch voor de zekerheid: een 21 inch is toch goed voor de MB?

Alvast bedankt voor de reacties!

Maarten.
 
Hoi Maarten, kijk eens op dit forum in de "shout box" op de begin pagina. Is toevallig net het e.e.a. Over besproken (ietsje terug scrollen). Als het goed is past deze gewoon, net als die van grill care!
 
Goedemiddag mede masterbuilt eigenaren!

Ik zit te kijken voor een D&C systeem maar bij veel webshops zijn ze tijdelijk niet leverbaar.

Nu kom ik deze tegen van Keij kamado en ben benieuwd of er meerdere mensen deze hebben?


Ik heb alles opgemeten maar toch voor de zekerheid: een 21 inch is toch goed voor de MB?

Alvast bedankt voor de reacties!

Maarten.
Ik heb deze in 21inch voor de MB, past perfect


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Hoi Maarten, kijk eens op dit forum in de "shout box" op de begin pagina. Is toevallig net het e.e.a. Over besproken (ietsje terug scrollen). Als het goed is past deze gewoon, net als die van grill care!
Helemaal niet gezien, dank je wel!!
 
Goedemiddag mede masterbuilt eigenaren!

Ik zit te kijken voor een D&C systeem maar bij veel webshops zijn ze tijdelijk niet leverbaar.

Nu kom ik deze tegen van Keij kamado en ben benieuwd of er meerdere mensen deze hebben?


Ik heb alles opgemeten maar toch voor de zekerheid: een 21 inch is toch goed voor de MB?

Alvast bedankt voor de reacties!

Maarten.
Ik heb deze en past, maar samen met de vuurmand moet je de vuurmand wat plooien. Er is in de shout box vind je een merk dat een identieke kopie zou zijn van die van kamado en beter zou passen. En ook nog eens goedkoper was als ik me niet vergis
 
Ik heb deze en past, maar samen met de vuurmand moet je de vuurmand wat plooien. Er is in de shout box vind je een merk dat een identieke kopie zou zijn van die van kamado en beter zou passen. En ook nog eens goedkoper was als ik me niet vergis
Hoi Josser, bedoel jij die van grill-care? Als ik naar de foto kijk lijkt het alsof je een hele plate setter krijgt. Ik heb liever 2 halve dus dan zou die van kamadobbq de beste keus zijn toch?

Met plooien bedoel je de handvaten van de kolenmand verbuigen toch?
 
Hoi Josser, bedoel jij die van grill-care? Als ik naar de foto kijk lijkt het alsof je een hele plate setter krijgt. Ik heb liever 2 halve dus dan zou die van kamadobbq de beste keus zijn toch?

Met plooien bedoel je de handvaten van de kolenmand verbuigen toch?
Josser heeft die van Keij kamado welke jij naar linkte. Grill care heeft ook 2 halve stenen.
Voor wat ik gelezen heb passen beide opties gewoon goed.
Sorry dat ik voor jouw beurt antwoord @Josser 😜

Edit: het lijkt erop dat die van grill-care de beste deal is. Volgens mij iets goedkoper, net als gietijzeren roosters, planca etc.
 
Josser heeft die van Keij kamado welke jij naar linkte. Grill care heeft ook 2 halve stenen.
Voor wat ik gelezen heb passen beide opties gewoon goed.
Sorry dat ik voor jouw beurt antwoord @Josser 😜

Edit: het lijkt erop dat die van grill-care de beste deal is. Volgens mij iets goedkoper, net als gietijzeren roosters, planca etc.
Oh wel 2 halve stenen, dat is goed om te weten.

Bedankt!
 
Vandaag even een nieuwe topvent op de MB geplaatst. Moet wel even wat extra vilt bij worden geplaatst. Zit net te los.

b07f8c65e24d8d5af31c8d9eeeb6c7ff.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Deze klapt niet makkelijk open en dicht?

Wat bedoel je precies? Ik kan hem in zijn geheel openschuiven net als de originele topvent. Maar waarbij de originele nog weleens verschoof als je de deksel open doet, blijft deze keurig op zijn plek. Tevens heb ik geen afdak waaronder de bbq kan, dus eventuele neerslag blijft er ook uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er goed uit. Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Zelf wil ik of deze of de rvs chimney van smokeware ter vervanging erop zetten. Maar ik ben er nog niet uit welke ik het liefst erop zou zetten.
 
Is het probleem met de afbladderende verf dan opgelost nu met die topvents?
 
Hallo bbq’ers....ik had eigenlijk een BGE in gedachte over 2 Jr..maar met de positieve berichten en prijs die ik hier lees...kan ik dit jaar al aan de gang..ik heb de MB al voor iets van 750 gezien..en als ik het goed heb, moet er dan nog een D&C systeem bij...en ben ik dan compleet?..ik las ook iets van een apart kolenrek en wellicht as lade...of zijn er nog andere aanraders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan