Kamado Joe Classic 1 | Instapmodel van Kamado Joe | Kamado Express
Kamado Joe Classic 1, het instapmodel van Kamado Joe. Gratis levering. Gratis Workshop. Gratis Shoptegoed. Gratis Kamado Koins.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MB bij Beefexclusief: https://www.beefexclusief.nl/beef-exclusief-masterbuilt-kamado-classic.htmlIemand nog een adres met Voorradig KJ classic/Masterbuilt of Bastard Large Solo??
Besteld!! Lullig voor mijn vaste shop, maar geen zin om eindeloos te wachten! Bedankt jongens!!!MB bij Beefexclusief: https://www.beefexclusief.nl/beef-exclusief-masterbuilt-kamado-classic.html
Nu nog 12, gister nog 25 dus gaat heel hard. Gister besteld en kon vandaag kiezen welke dag hij komende week geleverd wordt.
Ziet er mooi uit.beste bbq genootschappers
gister was het eindelijk zover. Mijn masterbuilt werd bezorgd. Binnen mum van tijd stond hij in elkaar.
de bbq toch aangestoken met een lekker stukje ribeye en courgette vanuit de moestuin. Plus een paar flesjes koud Bier
Ik heb we de originele margrietschijf vervangen voor de top vent van kamado joe. Persoonlijk vind ik dit een geweldige toevoeging.
Bekijk bijlage 5513Bekijk bijlage 5514
Gaaf hoor, en een heel mooi keukentje!Die van mij is ook eindelijk binnen!!!![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
![]()
Ziet er mooi uit.
Waar heb je die topvent gehaald?
Ik heb er een klein split ringetje tussen gedraaid, daarna iets aangedraaid en ook de originele top blijft nu zonder problemen in positite staan. Zat ook te twijfelen, maar dit werkt erg goed voor de mensen die er problemen mee hebben. Maar die topvent is natuurlijk nog makkelijker.Ik heb de topvent gekocht op deze website: https://www.barbecuexxl.nl/Kamado-Joe-Kontrol-Tower-Top-Vent
had hem vrij snel binnen. Vooral prettig met het openen van het deksel. Alles blijft op zijn plek![]()
Ik heb er een klein split ringetje tussen gedraaid, daarna iets aangedraaid en ook de originele top blijft nu zonder problemen in positite staan. Zat ook te twijfelen, maar dit werkt erg goed voor de mensen die er problemen mee hebben. Maar die topvent is natuurlijk nog makkelijker.
Die van mij is ook eindelijk binnen!!!![]()
![]()
![]()
Inductie 2 pits, werkt op normaal stroom, dus perfect.Wat een mooie keuken.
Rechts, is dat een elektrisch kookpitje?
Zo zie ik een keuken wel ook voor me, maar dan met nog een medium of small kamado erbij![]()
Inductie 2 pits, werkt op normaal stroom, dus perfect.. Ben zelf ook erg content
Tijd moet je maken he, die ga je niet vindenDat is wel makkelijk erbij en goed gevonden. Bij mij staat de kamado 3 stappen van de binnenkeuken, dus dat lukt nog wel. Naast de kamado staat een gasbbq met 4 bbq pitten en een gewoon kookpit er naast (nog nooit gebruikt omdat we geen potten en pannen voor gasvuur hebben).
Als de gasbbq de geest geeft, komt er mss nog een kamado erbij. Blijkbaar handig als je L&S kookt en je H&F hapjes en/of voorgerecht wilt doen
In ieder geval een schitterende keuken. Mss dat ik ooit tijd vind tussen de verbouwingen door.
Tijd moet je maken he, die ga je niet vinden. Prioriteiten stellen
. Maar genoeg leuke speeltjes zo te horen!
Oef....Goesting is er wel, maar mevrouw wil eerst een nieuwe badkamer en nieuwe keuken ... binnen![]()
Ziet er goed uit allemaal! Die van mij is ook binnen. Wat een beest van een apparaat vergeleken met Weber 57cm, prachtig ook.
Ik ga ook nog even aan de slag met split-ring of evt topvent kopen, goede tips. Ik had alleen in een review gelezen dat er condensvorming plaats kan vinden in die topvent en dat dat dan op je vlees druipt, gevolg: zwarte roetdruppels op je vlees.. maar het zal wel meevallen.
De deksel is trouwens best zwaar, maar ik vind het zelf niet storend. Meer lastig als ik m'n vriendin even aan het werk moet zetten om een en ander in de gaten te houden
Volgend weekend maar eens aan de bak!
Voor mij de reden om de nieuwere KJ te pakken. Heb al eens een hartverzakking gekregen met de grill guru van mijn broer, gelukkig geen schade. Kan je vertellen dat het scharnier ook een genot is op mijn BJ. Hij schijnt ook anders niet te tillen te zijnDe deksel is trouwens best zwaar, maar ik vind het zelf niet storend. Meer lastig als ik m'n vriendin even aan het werk moet zetten om een en ander in de gaten te houden
Volgend weekend maar eens aan de bak!