Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon makkelijk. Is nou niet dat die deksel zo zwaar is dat je het met 2 man moet doen.jvdheuvel zei:Hoe makkelijk gaat deze open in vgl met de KJ classic II?
Welke maat heb je voor de Masterbuilt besteld ?
Iemand nog een tip waar de Masterbuilt nog op voorraad is? Ik heb verschillende webshops bezocht maar overal uitverkocht.
Probbbq al geprobeerd?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb hem net gemeten enkom dan tot 118,5 cm . Pfff da's net te hoog dan .Even een vraag aan Masterbuilt-bezitters: kan iemand voor mij (heel precies graag) de hoogte opmeten van de grond tot aan de bovenkant van de kamado ZONDER de topvent. Ik heb maximaal 117 cm vrij namelijk. Mijn oog viel op de Kamado Joe Classic 1. Die past. Maar de kleur vind ik daar wat minder. Vandaar de vraag. Dank!
Maar heb je de glasfiber afdichting - nieuwe schoorsteen en divide&conquer nodig vraag ik me af .Is een beetje appels met peren vergelijken. De KJ Classic II is net geen 1500 euro, de Masterbuilt 700.
Heb de Masterbuilt in bestelling staan voor in Juni.Maar heb je de glasfiber afdichting - nieuwe schoorsteen en divide&conquer nodig vraag ik me af .
Een divide&conquer koop je er naderhand bij voor €95 eventueel.
Het nieuwe scharnier is zeker super , maar hoe vaak gaat de deksel open ?
Ik kwam na deze afwegingen ook uit op de Masterbuilt tot zeer grote tevredenheid.
Maar wil je alle gadgets en is je portemonnee goed gevuld dan is de keuze simpel