Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier er mee. Ziet er goed uit!
Voor welke prijs staan ze daar?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met 2 mensen is het een fluitje van een cent. Op mijn big joe kostte het maar een paar min.ja prachtig ding! Die tip zag ik inderdaad ook. Heb het ding helemaal vol gedrukt met karton en de delen zaten muurvast tegen de rand, maar 1 van de delen is zo krom dat de ring er niet overheen wilde vallen. Telkens stond m’n rooster aan 1 kant een cm hoger dan de andere kant. Na een hoop gepriegel toch gelukt gelukkig. Ik zet nu met stift de volgorde er maar op als ik ze verwijder om schoon te maken.
Met 2 mensen is het een fluitje van een cent.
Met de weber 57 heb je een hele mooie Q, kan je eigenlijk alles mee. Kost alleen iets meer aandacht voor de sturing van de temperatuur.@Jeffreyh1984 @Vostof
Ik moet zeggen, ik heb zelf (helaas) geen kamado, maar lees als tip/aanrader nog wel eens dat men de onderste schuif tijdelijk dichtzet als ze het deksel openmaken, en zodra deze weer gesloten is de onderste schuif weer openen (zodat de temp niet zo omhoog schiet).
Momenteel kan ik alleen nog maar dromen van een Kamado, en ben ik nu aan het dubben tussen het sparen voor een Kamdo of toch eerst een Weber 57 premium kopen.
Begin gewoon met een Weber, via marktplaats. Voor pakweg € 150,00 heb je al een leuke 57cm weber met alles wat je nodig hebt.@Jeffreyh1984 @Vostof
Ik moet zeggen, ik heb zelf (helaas) geen kamado, maar lees als tip/aanrader nog wel eens dat men de onderste schuif tijdelijk dichtzet als ze het deksel openmaken, en zodra deze weer gesloten is de onderste schuif weer openen (zodat de temp niet zo omhoog schiet).
Momenteel kan ik alleen nog maar dromen van een Kamado, en ben ik nu aan het dubben tussen het sparen voor een Kamdo of toch eerst een Weber 57 premium kopen.
Vorige week stonden ze bij de ingang, meteen aan de linkerkant bij de aanbiedingen (wellicht zijn ze er neergezet net nadat je geweest bent).Thanks. In Hengelo @ Bauhaus zag ik hem namelijk niet staan.
Goeie tip.
Benieuwd naar je ervaringen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vorige week stonden ze bij de ingang, meteen aan de linkerkant bij de aanbiedingen (wellicht zijn ze er neergezet net nadat je geweest bent).
Gisteren stonden ze daar niet meer, maar stond er nog wel iets bij de bbq afdeling / stadstuin gedeelte.