BasBQ
Beef en Steak

KJ II topvent probleempje??

Ik meende ergens gelezen te hebben (KJ Facebook groep) dat KJ de binnenzijde van de topvent niet meer verft. Hierdoor zou het probleem met het afbladderen opgelost moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Ik had dat poos geleden ook ergens gelezen. Maar helaas heeft de gene die ik pas heb binnengekregen nog steeds verf aan de binnenkant.
 
Ik ga er nog maar eens naar kijken. Het hoeft niet vaak maar na loop van tijd gaat hij toch losser zitten. Misschien heeft het ringetje nog een kleine aanpassing nodig.
Ik gebruik mijne nu al 3 jaar zonder dat het terug los kwam, maar uiteindelijk komen er wat vetten tussen te zitten die het stroever maken.
 
Ik had dat poos geleden ook ergens gelezen. Maar helaas heeft de gene die ik pas heb binnengekregen nog steeds verf aan de binnenkant.
Dat zou een mooie aanpassing zijn. Heb nog proberen te zoeken op berichtgeving hier over. Maar nog niks kunnen vinden. Heb zelf ook geen facebook.
 
Ik heb ook weer een garantie aanvraag lopen voor de topvent. Ben benieuwd hoop dat ik wel een nieuwe krijg zonder verf aan de binnenzijde.

Heb ook een verbeter voorstel gedaan om de topvent te ceracoaten ipv een verf laag.

Verstuurd vanaf mijn RMX2202 met Tapatalk
 
Ik gebruik mijne nu al 3 jaar zonder dat het terug los kwam, maar uiteindelijk komen er wat vetten tussen te zitten die het stroever maken.
Heb gisteren de ringen wat geplooid/gebogen. Hij blijft nu op zijn plek. Heb jij de ringen met de gebogen kant omhoog of naar beneden op de Margrietschijf vast gedraaid?
 
Ik heb laatst een nieuwe gehad middels garantie! En deze is niet geverfd aan de binnenkant! Dus ben er blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk
 
Mijn nieuwe topvemt is zojuist ook binnen. Dit is mijn 2de vervangende. Nu dus de nieuwe versie zonder verf aan de binnenzijde.

Ben benieuwd of deze het beter volhoudt.
IMG20240105115238.jpg


Verstuurd vanaf mijn RMX2202 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan