BasBQ
Beef en Steak

Kippendijen-gyros van de LetzQ

 
 
 

Bubbeltje

Kooltjesharker
Berichten
216
92CDFB13-335D-4DC6-B128-39D312E74F61.jpeg


Gisteren voor het eerst de LetzQ spit op de kamado gebruikt. Helaas sluit het deksel niet zo goed met de ring erop, maar gelukkig had mijn man nog wat gewichtjes dus 2 x 1 kg eraan gehangen en toen sloot hij stukken beter. De kippendijen had ik ‘s ochtends gemarineerd in griekse yoghurt en magic dust rub van de Firestation. Verder had ik nog wat paprika en rode ui er tussen gestoken en boven en onder een halve citroen. Het viel goed in de smaak, zowel bij onze gasten als manlief. Volgende keer ga ik het met procureur proberen.
538E80C8-62C6-42B4-8032-66FA81FC331A.jpeg
B51A8129-78D3-47DA-B669-B48CF653BBB4.jpeg
0AB7A551-44CE-44CA-BB35-1A95559A83EB.jpeg
EFFBA62B-19EE-4011-9BB3-BC45239EDDE3.jpeg
 
Ziet er heerlijk uit!
 
Spit is altijd lekker.
 
Heerlijk zo!

Een rotisserie staat hier heel hoog op het verlanglijstje.
 
Voorlopig koop ik geen bbq spullen meer maar de rotiserie is echt gaaf.
Ooit….
 
Ziet er top uit 😋
 
Mooie steun om je spit in te zetten. Heb je mooi gemaakt. Dat id ga ik eens lekker pikken en na bouwen :cool:
Dit moet ik echt eens gaan maken. Ziet er zo lekker uit TOP
 
Zo dat ziet er heerlijk uit zeg. Lust ik wel als midnight snack😁
 
Twee keer knipperen met de ogen en het is weg. Dit gerecht stijgt op de to-do-lijst.
 
Mooie steun om je spit in te zetten. Heb je mooi gemaakt. Dat id ga ik eens lekker pikken en na bouwen :cool:
Dit moet ik echt eens gaan maken. Ziet er zo lekker uit TOP
LetzQ heeft een ashouder in hun assortiment, is wel handig voor het aansnijden van vlees aan tafel.

Alleen al daarvoor zou ik een spit willen. Heerlijk
Picanha steaks van het spit zijn ook heerlijk en een kippetje, ... en gyros van het spit is leuk om een groter gezelschap van een lekkere maaltijd te voorzien.
 
lekker lekker lekker
dat ziet er heeeeel goed uit zeg
wordt hier ook weer eens tijd.
dank voor het delen
 
Dit is een flinke spies geworden. Ziet er lekker uit.
Fijn zo'n "handsome man" in huis.
 
Ziet er goed uit! Welk recept heb je gebruikt?

Voor procureur kan ik die van Mele best aanraden met een zelf gemaakt tzaziki saus.

Zoals Grimlord aangaf picanha steaks en kip geweldig lekker van het spit!
 
Ziet er goed uit! Welk recept heb je gebruikt?

Voor procureur kan ik die van Mele best aanraden met een zelf gemaakt tzaziki saus.

Zoals Grimlord aangaf picanha steaks en kip geweldig lekker van het spit!
Ik heb geen recept, maar op gevoel gedaan. Griekse yoghurt in een kom, kruiden erbij doen naar smaak, sap van een citroen 🍋 en de geraspte schil ook toevoegen. Lekker een paar uur laten marineren en dan op het spit. Verder zoveel paprika en rode ui er tussen doen naar eigen smaak. Ik denk dat ik dat de volgende keer weglaat en later los even op de bbq erbij doen. De picanha en de kip gaan er zeker ook komen. De picanha denk ik zondag al 😉.
 
LetzQ heeft een ashouder in hun assortiment, is wel handig voor het aansnijden van vlees aan tafel.


Picanha steaks van het spit zijn ook heerlijk en een kippetje, ... en gyros van het spit is leuk om een groter gezelschap van een lekkere maaltijd te voorzien.
Dit is inderdaad de ashouder van LetzQ, echt een superding.
 
Ziet er heerlijk uit, wil ik ook wel eens uitproberen… 🙃👌
 
Heerlijk maaltje zo. Dit zelf ook al paar keer gemaakt. Heerlijk voor elke dag vd week😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan