Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de Kettle Joe van Kamado Joe nu 3 maanden in gebruik. En heb daar een video over gemaakt. Wat werkt goed, wat niet en is het een fijne barbecue?
Kettle Joe doe doe en join ons “nog” kleine clubjeIk heb em gezien! Hartstikke leuk en informatief filmpje. Eerlijk is eerlijk, het blijft een mooi ding om naar te kijken. Ik heb de keuze nog steeds niet gemaakt haha.
Heb in ieder geval wel de keuze gemaakt dat ik geen keramisch wil. Strijd is nu tussen de Weber Summit en Kettle Joe
Hear Hear! Goede keus al zeg ik het zelfHier na lang zoeken en twijfelen nu toch ook een voorkeur voor deze BBQ.
Enkel mijn vrouw nog overtuigen dat ik echt die knalrode Joe nodig heb!
Hier na lang zoeken en twijfelen nu toch ook een voorkeur voor deze BBQ.
Enkel mijn vrouw nog overtuigen dat ik echt die knalrode Joe nodig heb!
KJ Classic 2 black edition is er ook nog even geweest net als de masterbuilt. Die hadden toch zeker wel gekund? Of was het de naam die vloekteAii.... is bij mij niet gelukt. Alles van KJ is geen optie want "dat vloekt enorm met de tegels". Sterkte
Hahaha, ik heb ze bekeken inderdaad, maar de boot gemist. Ik ben eigenlijk pas sinds dit jaar "echt" aan het bbqen (ipv enkel burgertjes grillen)KJ Classic 2 black edition is er ook nog even geweest net als de masterbuilt. Die hadden toch zeker wel gekund? Of was het de naam die vloekte
Niet meer is een advertentie van 7 juli. Tijdelijke aanbieding denk ik om ze aan de man te brengen.≥ KamadoJoe KettleJoe barbecue kamado van € 599,= voor € 499,= - Houtskoolbarbecues - Marktplaats.nl
Primeur! Nu op voorraad en te bezichten in onze showroom productomschrijving als u een kettle joe wilt uit de eerste container die in uk zal aankomen, pre-order dan nu! De kamado joe kettle joe iswww.marktplaats.nl
KettleJoe voor 499
Is nog steeds te koop voor 499. Advertentie schoppen ze elke keer omhoog door hem omhoog te bellen. Heb ze al gesproken.Niet meer is een advertentie van 7 juli. Tijdelijke aanbieding denk ik om ze aan de man te brengen.
https://www.rookoven.com/clip-voor-oven-probe.html Zo’n clip voor je thermometer probe kost € 3,95Net het filmpje van Noskos gekeken en ook die over het ijken van je thermometer. Dat laatste wil ik denk ik ook eens doen met mijn kamado. Alleen heb ik geen super goede thermometer. Ik heb de fantast van Ikea en ik heb ook niet zo’n mooi ijzeren houdertje. Weet iemand of dit gaat lukken als ik de fantast op m’n rooster leg? Of moet je de meter een paar cm moeten liften? Zo ja, hoe?