BasBQ
Beef en Steak

Kerst twijfels

LOMPE laars

Gemarineerd
Berichten
1.346
Beste kolensnuivers!


Voor aankomend weekend heb ik een aantal hoofdgerechten op t menu staan. Echter het complete menu twijfel of nog geen concrete plannen. Gezien hier een berg ervaring is, zou ik het fijn vinden dat jullie meedenken.

Eerste kerstdag, simpele kreeften waarvan 1 met dragon roombotersaus en de andere met een lichte tint van chili roombotersaus.

-Voorafje iets met garnalensalade
- een lichte pasta champignonnen roomsaus voor ernaast.


Tweede kerstdag, reeënhaasje met bosbessenrumsaus & Australische Wagyu bavette reepjes uit de skillet.

- hiernaast groene asperges
- gepofte aardappel.


Hebben jullie nog ideeën?

Bbq LOMPE
 
Beste kolensnuivers!


Voor aankomend weekend heb ik een aantal hoofdgerechten op t menu staan. Echter het complete menu twijfel of nog geen concrete plannen. Gezien hier een berg ervaring is, zou ik het fijn vinden dat jullie meedenken.

Eerste kerstdag, simpele kreeften waarvan 1 met dragon roombotersaus en de andere met een lichte tint van chili roombotersaus.

-Voorafje iets met garnalensalade
- een lichte pasta champignonnen roomsaus voor ernaast.


Tweede kerstdag, reeënhaasje met bosbessenrumsaus & Australische Wagyu bavette reepjes uit de skillet.

- hiernaast groene asperges
- gepofte aardappel.


Hebben jullie nog ideeën?

Bbq LOMPE

Lijkt me een top menu. Enkel zien dat het verse kreeften zijn. Want van die voorgekookte worden rubber ... ofwel deed ik iets verkeerd :ROFLMAO:

Maar ik mis nog de apero of amuse en ook nog het dessert.
 
Ja worden idd verse kreeften. Heb je nog leuke voorstellen qua amuse. Misschien een licht soepje met garnalen? Brainstormsessie!
 
Weber heeft een recept van gerookte tomatensoep, die ga ik dit jaar proberen te maken.
 
Ga ik volgen
 
Hierbij impressie van gisteravond!

20211225_190744.jpg


20211225_181034.jpg


20211225_173421.jpg
 
Erg mooi gedaan!
Kreeft is iets wat ik ook al heel lang wil maken.

Heb je verse gebruikt of ingevroren?
 
Verse, qua beleving leuk om te maken. Maar voorkeur hier in huis gaat toch naar goede steak.
Presentatie gewijs heel gaaf.
 
Gisteren in tuinhuisje deel 2 gevierd. De ree was uitstekend van smaak, de bosbessenrumsaus erbij een top match! Als dessert hadden we Japanse A5 wagyu bavette. Dat was erg erg bijzonder smaakvol. Wat een topdagen!

20211226_203042.jpg


20211226_201246.jpg


20211226_185028.jpg


20211226_184242.jpg


20211226_171255.jpg


20211226_162008.jpg


20211226_143306.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan