Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 5!

Is de zelfbouw makkelijk?

Ren? zei:
Is de zelfbouw makkelijk?

Als je een beetje soldeer ervaring hebt wel, als het de eerste keer is zou ik er niet aan beginnen. Solderen van de SMD onderdelen is toch wel een hele uitdaging voor de eerste keer en je hebt ook goede ogen nodig (of een loeplamp).

De DIY versie is ook een v5?
de tekst in de 1e post spreekt elkaar namelijk nog wat tegen ;)

- Optie 2: Voor de zelfbouwers, een bouwpakket met alle losse onderdelen die je nodig hebt om een HM4.2 printje te bouwen en een kastje. Deze printjes ga ik niet assembleren! Alle andere onderdelen zoals een RPI zul je dan zelf moeten regelen.
De tweede optie kost ?72,-- of ?78,-- voor de TC versie, excl verzending.
Hiervoor krijg je een HM 4.1a printje, de losse elektronische onderdelen voor een HM4.1 en een 3D geprint kastje.

Bij de DYI versie is alleen nog een RPI met wifi en voeding nodig om het geheel compleet te maken?

Bestelling gedaan...

Helaas een jaar geleden mijn zelfbouw niet aan de praat kunnen krijgen :(

dus weer een setje bestellen.

Jammer, krijg ik weer een rasp er bij :(

Ik wil ook graag een Heatermeters bestellen maar heb nog een paar vragen.
Kan iemand met weinig computer ervaring deze ook aan de praat krijgen :D.
Kan ik 4 temperaturen te gelijk aflezen?
En is deze draadloos?
En op welke apparaten werk deze(app??)

Alvast bedankt,

Raymond

kloenie zei:
Bestelling gedaan...

Helaas een jaar geleden mijn zelfbouw niet aan de praat kunnen krijgen :(

dus weer een setje bestellen.

Jammer, krijg ik weer een rasp er bij :(

Kloenie, de inschrijving is al gesloten. Helaas is er wat verkeerd gegaan met het bestelformulier waardoor die nog steeds actief is.

Ik ga de start post aanpassen zodat het duidelijker is dat er niet meer besteld kan worden.

Omdat ik het toch wel lullig voor je vind dat je nu naast het net vist wil ik je het volgende aanbieden: Als je denkt dat er nog wat te redden is aan de je zelfbouw HM mag je hem naar mij opsturen en dan kijk ik hem voor je na. Ik reken alleen de eventuele onderdelen die nodig zijn en de verzendkosten om het weer terug te sturen.

Ah.

Dan neem ik aan dat ik te laat ben geweest.

Ja dat klopt, mijn excuses daar voor.  Er is iets mis gegaan bij het aanpassen van het bestel formulier zodat je nog steeds kon bestellen.

Ik kan je wel op de reserve lijst zetten, dan kun je alsnog mee doen als er iemand uitvalt.

Centen zijn onderweg, nu voor de brievenbus liggen ;)

awesome noskos... stuur hem jou kant op...

Neem contact op via pb

Let wel dat nosmo dit in zijn priv?tijd doet en hij wellicht nog niet toegekomen is om alles uit te rekenen.

Terug
Bovenaan Onderaan