BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 10

avr zei:
Hoe wordt de adapter waar de fan in zit geplaatst ? Moet de mijne waarschijnlijk op maat maken! Schuif je die erin of zet je hem erin , eerst boven en dan naar onder laten zakken?

Die kan ik ertussen schuiven en daarna klem zetten met de schuif om de zuurstof voor te reguleren, dan zit het muurvast. Ik vraag me alleen hoe ik deze moet plaatsen op een WSM, iemand ervaring?
 
Hier ook binnen, krijg alleen de port forwarding niet aan de gang op mijn horizon box
 
SpiKeY zei:
HM is binnen.  :) Pakket netjes ingepakt. Mijn complimenten. Nu nog testen en instellen voor gebruik komend weekend.

Ook bij mij is de HM binnengekomen. Ziet er allemaal perfect uit en idd, nu nog zorgen dat de boel gaat werken en afleesbaar gaat worden op de app.
Piet bedankt voor je inzet om dit toch maar weer te regelen voor je mede-forumleden.
 
Hier is hij ook binnen en ik ga hem zeker uitproberen dit weekend! De port forwarding op mijn apple netwerk lijkt me nog wel even een uitdaging...Ik zal mijn bevindingen op het forum plaatsen, ook in combinatie met het gebruik van de Mac app.
 
Gelijk al even een vraagje.
De thermokoppel, kan ik die gewoon op een willekeurige plek op mijn rooster van mijn wsm47 vastmaken? En is het bij deze versie hm dat je geen netwerkkabel kan aansluiten? Las dat in de handleiding van een oude hm 4.1...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?
 
Vandaag ook binnen gekregen! Netjes ingepakt en ziet er allemaal zeer degelijk uit!

Een thermokoppel van het werk meegenomen en die werkt! ;)
 
Is deze set van Nosmo nou compleet of moet je nog losse onderdelen erbij aanschaffen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Als een kind zo blij, dank Nosmo! Dit weekend aan de slag met PID tuning. Is hier ervaring met PID waarden voor een 200 liter UDS?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
zilvermeeuw zei:
Als een kind zo blij, dank Nosmo! Dit weekend aan de slag met PID tuning. Is hier ervaring met PID waarden voor een 200 liter UDS?

P=7 I=0.01 D=4
Dit is in samewerking met de microdamper
 
avr zei:
Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?

Heeft hij wel een IP adres als je hem met de NW kabel hebt verbonden?
 
Hansworst zei:
avr zei:
Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?

Heeft hij wel een IP adres als je hem met de NW kabel hebt verbonden?

Nee doet niets!
 
sbakker82 zei:
Is deze set van Nosmo nou compleet of moet je nog losse onderdelen erbij aanschaffen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Als je de startpost bekijkt zie je dat je complete sets kon bestellen of losse componenten.
 
avr zei:
Hansworst zei:
avr zei:
Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?

Heeft hij wel een IP adres als je hem met de NW kabel hebt verbonden?

Nee doet niets!

Hoe sluit je de heatermeter met de ethernet poort, aan een switch of laptop/pc? Voor het laatste heb je wel een cross kabel nodig ipv straight.
 
Hang hem rechtstreeks aan Mn router, het vreemde is dat hij het wel gedaan heeft, voeding erin en gelijk een iP , 2 uurtjes later niets meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan