Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
avr zei:Hoe wordt de adapter waar de fan in zit geplaatst ? Moet de mijne waarschijnlijk op maat maken! Schuif je die erin of zet je hem erin , eerst boven en dan naar onder laten zakken?
SpiKeY zei:HM is binnen. Pakket netjes ingepakt. Mijn complimenten. Nu nog testen en instellen voor gebruik komend weekend.
zilvermeeuw zei:Als een kind zo blij, dank Nosmo! Dit weekend aan de slag met PID tuning. Is hier ervaring met PID waarden voor een 200 liter UDS?
avr zei:Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?
Hansworst zei:avr zei:Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?
Heeft hij wel een IP adres als je hem met de NW kabel hebt verbonden?
sbakker82 zei:Is deze set van Nosmo nou compleet of moet je nog losse onderdelen erbij aanschaffen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
avr zei:Hansworst zei:avr zei:Even een kleine update, paar uur geleden hm aangemeld in het netwerk en de WiFi ingesteld werkte allemaal prima, maar als ik hem nu aanzet geeft ie geen ip adres meer! Iemand enig idee?.kan ik eventueel iets resetten?
Heeft hij wel een IP adres als je hem met de NW kabel hebt verbonden?
Nee doet niets!