BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 10

dromer1967 zei:
Jammer maar helaas. Wordt een beetje een never ending story zo. Bij elke ronde n?t te laat zijn en dus per saldo nooit een heatermeter  :-S

Gewoon een RSS reader nemen met notificaties op je telefoon, zo ben ik er ook snel bijgekomen.  ;)
 
dromer1967 zei:
Jammer maar helaas. Wordt een beetje een never ending story zo. Bij elke ronde n?t te laat zijn en dus per saldo nooit een heatermeter  :-S

Ik kan maar een beperkt aantal heatermeters per jaar bouwen. De vraag is duidelijk hoger dan het aanbod en daarom zijn ze zo snel uitverkocht.

Helaas zullen er dus een aantal mensen buiten het net vissen, en ik weet niet echt hoe dit op te lossen. Mijn ervaring met wachtlijsten is slecht, een hoop mensen laten niets meer van zich horen of reageren net te laat waardoor ze toch weer buiten de boot vallen. Ook zit ik niet te wachten op de administratie die je dan weer moet gaan bijhouden, dus dat wordt het hem niet.
 
M'n nieuwe speeltje is nog in de maak maar alvast een vraagje, wanneer zet je de fan erop? Moet ik Mn ei eerst normaal aansteken en op temperatuur laten komen en dan de fan de rest laten doen of kan ie er gelijk al op als ik hem aansteek?
 
Ik laat m'n Primo eerst een beetje opwarmen voordat ik de fan er op zet, dat hoeft niet helemaal tot werktemperatuur. Een beetje in de buurt is goed genoeg.

 
Wat is trouwens de schatting dat deze batch gereed is, binnenkort ben ik namelijk een maand vrij en hoop dan er flink mee te kunnen spelen.  :D
 
Hari-Bo zei:
Wat is trouwens de schatting dat deze batch gereed is, binnenkort ben ik namelijk een maand vrij en hoop dan er flink mee te kunnen spelen.  :D

Hou rekening met de eerste week van april. Alles hangt af van wanneer de onderdelen binnenkomen en bij sommige leveranciers is daar geen pijl op te trekken. Ook ben ik vanaf vandaag een paar weken in het buitenland voor m'n werk dus het werk ligt zowizo een paar weken stil.

Ik heb wel zoveel mogelijk voorgewerkt zodat het soldeer werk al voor de helft klaar is.  Ook zijn de kastjes al klaar. 
 
Nosmo zei:
Hari-Bo zei:
Wat is trouwens de schatting dat deze batch gereed is, binnenkort ben ik namelijk een maand vrij en hoop dan er flink mee te kunnen spelen.  :D

Hou rekening met de eerste week van april. Alles hangt af van wanneer de onderdelen binnenkomen en bij sommige leveranciers is daar geen pijl op te trekken. Ook ben ik vanaf vandaag een paar weken in het buitenland voor m'n werk dus het werk ligt zowizo een paar weken stil.

Ik heb wel zoveel mogelijk voorgewerkt zodat het soldeer werk al voor de helft klaar is.  Ook zijn de kastjes al klaar.
+1 Goed bezig. ;)
Bedankt voor de update.
 
Dag, is het mogelijk om enkel de case te bestellen. Ik heb ook misgegrepen maar ga graag in de soldeerdamp zitten. Ik hoor van je wat de mogelijkheden zijn
 
Even een kleine update;

Ik ben net weer terug van mijn klus in Duitsland en er lag een grote stapel onderdelen op me te wachten. De komende dagen ga ik de printjes af maken zodat het meeste werk gedaan is. Helaas heb ik nog geen probes en SD kaarten binnen gekregen en ik weet ook niet precies wanneer die komen dus ik weet ook nog geen leverdatum.

Morgen meer, en hopelijk ook wat foto's
 
Goed om te horen dat er progressie gemaakt wordt, kan niet wachten.  :D
 
De eerste zes zijn klaar;

Batch10-6.jpg


De andere zes schieten ook al lekker op en ik hoop die in de loop van het weekend ook klaar te hebben.
 
Goed bezig
 
12 Heatermeters getest en klaar om in de kastjes gemonteerd te worden.....

Batch10-7.jpg


.... als ik tenminste de SD kaarten had gehad X(
 
Het solderen is volgens mij de grootste klus, mooie progressie gemaakt zo te zien.  :D
Even een vraagje is het in de toekomst ook mogelijk om zelf de software bij te werken, op welke site moet ik daarvoor kijken?
 
Flinke progressie gemaakt Nosmo, top. Jammer dat het hangt op zo'n simpel SD kaartje. Ik wacht geduldig af.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het is net een bevalling, het is allemaal uitgerekend wanneer de HM zou komen, maar er is altijd het onverwachte. :-O

Maar het ziet er allemaal indrukwekkend uit en ik ben best nieuwsgierig hoe het dadelijk allemaal gaat functioneren. Hopelijk valt het ook mee om de hele configuratie met ook de HM app draaiend te krijgen.
Ik ben benieuwd.

In ieder geval bedankt voor regelmatige updates Piet.
 
RvH6511 zei:
Het is net een bevalling, het is allemaal uitgerekend wanneer de HM zou komen, maar er is altijd het onverwachte. :-O

Maar het ziet er allemaal indrukwekkend uit en ik ben best nieuwsgierig hoe het dadelijk allemaal gaat functioneren. Hopelijk valt het ook mee om de hele configuratie met ook de HM app draaiend te krijgen.
Ik ben benieuwd.

In ieder geval bedankt voor regelmatige updates Piet.

Prive zit ik ook te wachten op onze kleine (de eerste en gisteren uitgerekend), dat is de rede dat ik ook een maand vrij ben en de heatermeter goed zijn werk kan doen.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan