Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RvH6511 zei:Hallo Piet,
Tijdens het nogmaals belezen van het draadje viel mijn oog nog op een stukje tekst waar ik over heen heb gelezen tijdens de eerste keer. Je geeft aan een interne of een externe wifi adapter.
Mijn vraag is nu wat is het voordeel of nadeel van zowel een interne als een externe adapter.
De prijs maakt, zoals ik constateer, geen verschil dus het zou in het gebruik of onderhoud moeten zitten. :-O :-O
Een andere vraag die ik nog heb, zit er ook een soort van beschrijving bij hoe je het ??n en ander moet aansluiten en instellen of is hier wellicht een draadje of een site voor beschikbaar.
Alvast bedankt voor je reactie
RvH6511 zei:Tijdens het nogmaals belezen van het draadje viel mijn oog nog op een stukje tekst waar ik over heen heb gelezen tijdens de eerste keer. Je geeft aan een interne of een externe wifi adapter.
Mijn vraag is nu wat is het voordeel of nadeel van zowel een interne als een externe adapter.
De prijs maakt, zoals ik constateer, geen verschil dus het zou in het gebruik of onderhoud moeten zitten. :-O :-O
RvH6511 zei:Een andere vraag die ik nog heb, zit er ook een soort van beschrijving bij hoe je het ??n en ander moet aansluiten en instellen of is hier wellicht een draadje of een site voor beschikbaar.